همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اپلیکیشن WoWonder Flutter

اپلیکیشن Wowonder Flutter یک برنامه تلفن همراه قدرتمند است که برای اسکریپت Wowonder PHP ساخته شده است. Wowonder یک پلتفرم شبکه اجتماعی محبوب است که به کاربران اجازه می دهد جوامع رسانه اجتماعی خود را ایجاد کنند.

این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می دهد که به پلتفرم Wowonder از دستگاه های تلفن همراه خود دسترسی پیدا کنند و با آن تعامل داشته باشند. این برنامه با استفاده از Flutter که یک چارچوب چند پلتفرمی شناخته شده برای عملکرد و انعطاف پذیری است استفاده کرده و یک رابط کاربری بهینه و قابل تنظیم روی دستگاه های مختلف و سیستم عامل های مختلف فراهم می کند.

این اپ دارای قابلیت تنظیم بالا است و به مدیران اجازه می دهد طرح و ویژگی های برنامه را بر اساس نیاز خود تغییر داده و سفارشی کنند. رابط کاربر پسند آن، باعث می شود کاربران به راحتی با پلتفرم تعامل کنند. علاوه بر این، برنامه بهینه شده است و برای عملکرد بهینه، زمان بارگیری سریع و بهینه طراحی شده است. لطفاً توجه داشته باشید که برای عملکرد کامل این اپ نسخه PHP را برای عملکرد کامل نیاز خواهید داشت که در سایت قابل دریافت است.

دانلود اپلیکیشن WoWonder Flutter
واواندر فلاتر برای اسکریپت شبکه اجتماعی واو واندار For WoWonder Social PHP Script

محصول مرتبط : دانلود اسکریپت WoWonder

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!