همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اپلیکیشن ربات نوشتار و گفتگوی آنلاین ProBot

اپلیکیشن Probot ابزاری بر پایه Open AI ChatGPT است که کاربران از طریق آن می توانند هر سوال یا موضوعی را که می خواهند پاسه آن را بدانند از ChatGPT بپرسند. این ابزار موبایل دارای ویژگی هایی مانند Google Admob، ورود Firebase، ورود اپل، احراز هویت بیومتریک، ویژگی های پاداش، چت، تولید تصویر و تکمیل متن است که تعامل با پیشرفته ترین مدل زبان هوش مصنوعی جهان را آسان می کند. می‌توانید از ارائه اشتراک از طریق درگاه‌های پرداخت PayPal و Stripe استفاده کنید و همچنین با Google Ads از این ابزار درآمد کسب کنید.

ویژگی‌های ممتاز این اپلیکیشن شامل پشتیبانی از تبدیل متن به گفتار چند زبانه، پشتیبانی از گفتار به نوشتار به صورت چند زبانه، اشتراک‌گذاری متن، دانلود تصویر و اشتراک‌گذاری آن است. پروبات قبل از اینکه بتوانید از هر یک از ابزارهای آن با برخی محدودیت ها استفاده کنید، به یک حساب کاربری نیاز دارد و این برنامه روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS کار خواهد کرد.

پروبات دارای برخی ویژگی‌های اضافی مانند مدیریت سیستم چند ارزی، ساختار چند زبانه و مدیریت حالت با استفاده از GetX است. این ابزار از افزونه Dart و حالت RTL پشتیبانی می‌کند. این برنامه شما را قادر می سازد تا برنامه های زیبا و پر ویژگی را توسعه دهید. می توانید هر بخشی از کد را ویرایش کرده و محتوای دلخواه را به آن اضافه کنید. کد این محصول به خوبی با تمام پوشه ها، نام فایل ها، متغیرهای نام کلاس و توابع زیر 70 خط سازماندهی شده است. این کد برای سهولت استفاده مجدد و سفارشی کردن آن به خوبی نامگذاری شده است. این برنامه دارای ویژگی هایی مانند حالت روشن و تاریک است. برای استفاده از امکانات هوش مصنوعی این محصول نیاز به اشتراک OpenAI خواهید داشت.

دانلود اپلیکیشن ربات نوشتار و گفتگوی آنلاین ProBot
پروبات اپلیکیشن چت هوش مصنوعی، دستار نوشتار و تولید تصویر اپن ای آی
ChatGPT | Admob | Subscription InApp | Open AI Chat, Writing Assistant & Image Generator

امتیاز: 4.4/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!