همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اپلیکیشن Oreo Fashion

اپلیکشن Oreo Fashion انتخابی مناسب برای فروشندگان دارای فروشگاه های فیزیکی و یا دارندگان فروشگاه های مجازی است. با استفاده از این اپلیکیشن شما میتوانید فروشگاه قابل حمل خود را ایجاد کنید و فروش خود را از این طریق افزایش داده و سود دهی تجارت خود را افزایش دهید. با داشتن یک اپلیکیشن پرتابل شما قادر خواهید بود به مشتریان از هر محلی سرویس دهی کرده و فروشگاه خود را در دسترس انها قرار دهید.

اپلیکیشن اوریو فشن با دارا بودن امکانات متنوع میتواند انتخابی عالی برای راه اندازی انواع فروشگاه مد و پوشاک باشد. این اپلیکیشن با هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس سازگار بوده و به صورت React Native بر پایه Reactjs طراحی شده است. از میان برخی امکانات این اپلیکیشن میتوان به مواردی همچون امکانات گسترده برای سفارشی سازی، امکان شخصی سازی رنگ ها، امکان تغییر طرح بندی، پشتیبانی از منوی off canvas، پشتیبانی از ارز های متنوع، پشتیبانی از حالت راست به چپ، امکان اشتراک گذاری محصولات و پشتیبانی از انواع متنوعی از محصولات اشاره کرد.

اوریو فشن اپلیکیشن اندروید و آی او اس ری اکت نیتیو برای ووکامرس Full React Native App for Woocommerce
ساخت اپلیکیشن فروشگاهی وردپرس

امتیاز: 4.8/5 از 21 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!