همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اپلیکیشن AI Art Generator برای iOS

هوش مصنوعی در سال‌های اخیر به ابزاری قدرتمند تبدیل شده است و ابزارهای AI Art Generators در اپ استور به درآمد باورنکردنی به دست می‌آورند. به عنوان مثال اپلیکیشن Wonder AI Art Generator را در نظر بگیرید، sensortower در آمد این اپلیکیشن را ۷۰۰ هزار دلار گزارش می‌کند. بله، این برنامه در ابتدای سال 2022 راه اندازی شده است! برنامه های AI Art Generator زیادی وجود دارند و این روند برای همیشه ادامه نخواهد داشت. شما یک فرصت بزرگ برای هدایت ترافیک ارگانیک به برنامه خود دارید.

در این محصول کد منبع یا سورس کد برنامه را دریافت خواهید کرد. این برنامه با استفاده از SwiftUI ساخته شده است. خریدهای درون برنامه ای از طریق چارچوب PurchaseKit ارائه می شود و از محصولات مصرفی و غیر مصرفی پشتیبانی می کند. این برنامه از یک راه حل شخص ثالث برای تولید محتوای هنری با هوش مصنوعی استفاده می کند. در لحظه نوشتن این مطلب می توانید تا 1000 تصویر با وضوح 512×512 ایجاد کنید.

دانلود اپلیکیشن AI Art Generator برای iOS
ای آی آرت جنریتور ابزار تولید تصاویر هنری با استفاده از هوش مصنوعی برای آی او اس SwiftUI Art Generator Source Code

امتیاز: 4.3/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!