همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اپلیکیشن فلاتر Handyman Service

با اپلیکیشن موبایل Handyman Service میتوانید سرویس‌های خانگی آنلاین مبتنی بر موبایل راه‌اندازی کنید. قالب‌های قابل تنظیم این برنامه می‌توانند به سرعت به توسعه‌دهندگان اجازه دهد یک سیستم رزرو سرویس راه‌اندازی کنند و رزروهای خدمات را از طرف مشتریان از هر کجا بپذیرند. با داشتن صفحه ورود به سیستم آماده برای استفاده، صفحات ثبت نام، صفحه روش های پرداخت، لیست های رزرو، نمایش نوع خدمات، صفحه کوپن و موارد دیگر، این برنامه سرویس های فنی به مشاغل اجازه می دهد تا در یک کوتاه زمان یک برنامه سیستم خدمات رزرو کامل در اختیار داشته باشند.

ارائه‌دهنده این برنامه می‌تواند رزرو را به سرویس کار مورد نیاز اختصاص دهد و ارائه خدمات را تسریع کند. این برنامه سیستم خدمات با یک پنل مدیریت لاراول ارائه می شود تا بینشی کاربردی از داشبورد و آمار در اختیار مدیریت سایت قرار بگیرد. با استفاده از این برنامه، میتوانید چندین نقش و مجوز مانند ادمین، ارائه دهنده خدمات، سرویسکار و مشتریان را به کاربران مختلف اختصاص دهید. علاوه بر این، این برنامه از چندین زبان و حالت RTL پشتیبانی می کند. این محصول قابل تنظیم و آماده برای استفاده با پشتیبانی از تم روشن و دارک مود ارائه می شود و اعلان ها را برای تعامل با مشتریان به روشی کاربردی به افراد مربوطه ارسال میکند.

دانلود اپلیکیشن فلاتر Handyman Service
هندی سرویس اپلیکیشن ارائه خدمات فنی و سرویس تعمیرات Flutter On-Demand Home Services App with Complete Solution

محصول مرتبط : دانلود اپلیکیشن مدیریت Handyman Admin

امتیاز: 4.6/5 از 11 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!