همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اپلیکیشن فلاتر FluxGPT

آیا به دنبال دستیار نوشتاری قدرتمندی هستید که به شما کمک کند بهتر و سریعتر بنویسید و محتوای مورد نیاز خود را ایجاد کنید؟ اگر پاسخ شما صحیح هست، دیگر به دنبال چیزی جز FluxGPT نباشید!

این برنامه پیشرفته از جدیدترین فناوری‌های OpenAI و ChatGPT استفاده می‌کند تا به شما یک دستیار نوشتن قدرتمند ارائه دهد که می‌تواند در همه چیز از تولید ایده‌ها و برین استورمینگ گرفته تا ساختن کل مقالات و پست‌های وبلاگ به شما کمک کند. با فلاکس جی پی تی، می‌توانید کارآمدتر و مؤثرتر از همیشه کار خود را انجام دهید.

اما این، همه امکانات این ابزار قدرتمند نیست. این محصول دارای یک ویژگی پیشرفته تولید تصویر است که توسط فناوری هوش مصنوعی راه اندازی می‌شود. تنها با چند کلیک، می‌توانید تصاویر خیره‌کننده‌ای را برای همراهی با محتوای نوشتاری خود ایجاد کنید، کار خود را برجسته کنید و مخاطبان خود را مانند قبل درگیر محتوا و سایت خود کنید.

فلاکس جی پی تی که با فریم ورک قدرتمند Flutter ساخته شده است، یک برنامه کامل با تمام ویژگی هایی است که برای نوشتن و تولید تصاویر به راحتی به آن نیاز دارید. این برنامه کاملاً با برنامه FluxBuilder سازگار است، بنابراین می توانید به راحتی آن را مطابق با نیازها و ترجیحات خود سفارشی کنید.

FluxGPT که به عنوان کد منبع کامل (سورس باز) در Envato Marketplace موجود است، ابزاری عالی برای سازندگان محتوا، وبلاگ نویسان و هر کسی است که می خواهد توانایی های نوشتن و تولید تصویر خود را بهبود بخشد. به ابزارهای تولید تصویر و نوشتن پایین تر اکتفا نکنید و امروز این محصول را دریافت کنید و تولید محتوای خود را به سطح بعدی ارتقا دهید!

دانلود اپلیکیشن فلاتر FluxGPT
فلاکس جی پی تی اپلیکیشن هوش مصنوعی و دستیار تولید محتوا و تولید تصویر با استفاده از اپن ای آی Powerful ChatGPT, OpenAI Writing Assistant & Image Generator – Flutter Full App

امتیاز: 4.4/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!