همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اپلیکیشن فلاتر Cirilla برای ووکامرس و وردپرس

اگر به دنبال اپلیکیشنی چندمنظوره با امکانات متعدد میگردید که از کیفیت کدنویسی بالایی برخوردار باشد و به طور همزمان امکان اعمال سفارشی سازی و طرح های دلخواه را نیز در اختیار قرار دهد اپلیکیشن سیریلا پاسخ شماست. با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید انواع اپ های دلخواه خود را از جمله اپلیکیشن سایت های فروشگاهی ووکامرس، اپلیکیشن غذا، اپلیکیشن پادکست و رادیو، اپلیکیشن فروشگاه لوازم آرایشی و زیبایی، سوپرمارکت، اپلیکیشن های خبری و مجله ای و انواع اپلیکیشن ها دیگر را طراحی و راه اندازی کنید.

بیش از 4000 ساعت زمان صرف توسعه، طراحی رابط کاربری، برنامه ریزی و پیاده سازی سایر بخش های این اپلیکیشن شده است تا شما بتوانید با صرف کمترین زمان، اپلیکیشن مورد نظر خود را تنظیم کرده و منتشر نمایید. این محصول مناسب اشخاصی است که تجربه ای در کدنویسی ندارند و یا شرکت ها و موسساتی که مایل نیستند هزینه ی قابل توجهی را صرف استخدام برنامه نویسان نمایند ولی در عین حال میخواهند اپلیکیشن مناسب و قدرتمندی را به مشتریان خود عرضه کنند.

سیریلا با شما قدرت میدهد که بتوانید بدون نیاز به انتشار مجدد اپلیکیشن خود، بخش های مختلف آن را از طریق پلاگین اپ بیلدر کنترل کرده و سفارشی سازی کنید و به این صورت از صرف زمان اضافی جهت به روز رسانی اپلیکیشن نیز جلوگیری مینماید.

دانلود اپلیکیشن فلاتر Cirilla برای ووکامرس و وردپرس
سیریلا اپلیکیشن چندمنظوره فلاتر فروشگاهی و وبلاگی سازگار با ووکامرس و وردپرس Multipurpose Flutter App For WordPress & Woocommerce

محصول مرتبط : دانلود درگاه های پرداخت بین المللی برای اپلیکیشن سیریلا

امتیاز: 4.7/5 از 26 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!