همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اپلیکیشن فلاتر هوش مصنوعی AdBot

اپلیکیشن موبایل AdBot یک برنامه بسیار محبوب مبتنی بر هوش مصنوعی است که مردم از آن برای تولید انواع دیالوگ استفاده می کنند. این ربات چت دارای یک مدل مبتنی بر زبان است که توسعه‌دهنده آن را برای تعامل انسانی به صورت مکالمه تنظیم می‌کند.

این یک ربات چت شبیه سازی شده است که در درجه اول برای ارائه خدمات به مشتری طراحی شده است. کاربران از آن برای مقاصد مختلف دیگر نیز استفاده می کنند. استفاده از چت ربات ChatGPT نسبتاً ساده است. شما فقط باید متن خود را تایپ کنید تا اطلاعات مورد نیاز را از آن دریافت کنید. ویژگی‌های ممتاز این ابزار شامل پشتیبانی از پیکربندی چند زبانه تبدیل متن به گفتار، پشتیبانی از حالت چند زبانه گفتار به نوشتار، اشتراک‌گذاری متن، دانلود تصویر و اشتراک‌گذاری است.

با این حال، قبل از اینکه بتوانید از هر یک از ابزارهای OpenAI استفاده کنید نیاز به یک حساب کاربری دارید، بنابراین اگر حساب آن را در اختیار ندارید، باید ابتدا ثبت نام کنید. آیا برنامه های اندروید و iOS چت ربات openAI شخصی و حرفه ای شخصی خود را می خواهید؟ اگر پاسخ شما مثبت است این ابزار برای شما عالی است. این اپلیکیشن همچنین دارای پشتیبانی از Google AdMob است که به کسب درآمد غیرفعال برای شما کمک می کند.

دانلود اپلیکیشن فلاتر هوش مصنوعی AdBot
ادبات اپلیکیشن دستیار هوش مصنوعی برای اندروید و آی او اس بر پایه چت جی پی تی ChatGPT Open AI Android and iOS App

محصول مرتبط : دانلود OpenAI Davinci

امتیاز: 4.7/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!