همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اپلیکیشن فروشگاهی فلاتر MaanStore

اپلیکیشن MaanStore Woocommerce Flutter همانطور که از نامش پیداست برنامه ای قدرتمند طراحی شده با استفاده از Flutter است که شامل قالب های برنامه کامل، یکپارچه سازی API کامل با Woocommerce، ویجت های آماده برای استفاده، و قطعه کد یکپارچه سازی آماده و اسکرین های خیره کننده با کاربردهای مختلف است. این برنامه با جدیدترین طراحی متریال ارائه می شود.

قالب ها و رابط کاربری MaanStore با بالاترین کیفیت، سهولت استفاده مجدد از ابزارک ها، رابط کاربری سریع و کاملا کاربرپسند توسعه یافته اند. شما به راحتی می توانید این موارد را در فروشگاه ووکامرسی خود ادغام کنید. برنامه مانستور برای وکامرس کار شما را برای دستیابی به ظاهر و احساس مدرن اپلیکیشن های تلفن همراه آسان می کند. این امر باعث صرفه جویی در زمان مورد نیاز جهت ایجاد یک برنامه برای وب سایت تجارت الکترونیکی شما می شود که با ووکامرس ساخته شده است.

اگر شما قبلاً وب‌سایت خود را بر اساس افزونه WooCommerce ساخته طراحی و راه اندازی کردهاید، می‌توانید تنها در چند مرحله آن را با Maanstore ادغام کنید و به سرعت برنامه نهایی را در فروشگاه Appstore و Google Play منتشر کنید. بسته دانلودی شامل کد منبع کامل و ابزارهای مرتبط است که به شما کمک می کند تا به بهترین شکل اپلیکیشن دلخواهتان را راه اندازی کنید.

دانلود اپلیکیشن فروشگاهی فلاتر MaanStore
مانستور / منستور / مان استور اپلیکیشن فروشگاه ساز فلاتر سازگار با ووکامرس Flutter eCommerce Full App ( Android & iOS )

امتیاز: 5.0/5 از 1 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!