همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اپلیکیشن فروشنده Active eCommerce Seller

این محصول جهت استفاده با هر دو پلتفرم Android و iOS ساخته شده و به فروشندگان شما در اسکریپت اکتیو ایکامرس اجازه میدهد که فروشگاه خود را کنترل کنند. بنابراین برای استفاده از این اپلیکیشن باید ابتدا اسکریپت اکتیو ایکامرس را نصب و فعال داشته باشید.

اپلیکیشن سلر یک داشبورد جذاب و زیبا با قابلیت های متنوع در اختیار فروشندگان سایت شما قرار میدهد. این داشبورد شامل مواردی همچون بنر فروشگاه با اسلایدر، تعداد محصولات، سفارشات و فروش ها، جزئیات اشتراک و پکیج ها، تنظیمات فروشگاه و پرداخت، دسته بندی ها، آمار فروش، محصولات برتر و امکان مشاهده کلیه سفارشات و پرداخت ها همراه با وضعیت تحویل خواهد بود.

از طریق این اپلیکیشن امکان دسترسی به موارد دیگری از قبیل نقد و بررسیها، امکان انتشار محصولات، ویژه کردن و ویرایش محصولات، حذف یا تکثیر محصولات برای فروشندگان فراهم میشود. فروشنده همچنین میتواند اکانت خود را مدیریت کرده و لینک های صفحات مهم و امکان ورود و خروج را در اختیار داشته باشد. از دیگر امکانات این محصول میتوان به پکیج های سلر، گفتگو ها، وضعیت بازگشت وجه، درخواست برداشت وجه و مدیریت کوپن ها اشاره کرد.

دانلود اپلیکیشن فروشنده Active eCommerce Seller
اپلیکیشن فلاتر اندروید و آی او اس فروشنده برای اسکریپت اکتیو ایکامرس سی ام اس

محصول مرتبط : دانلود اسکریپت Active Ecommerce CMS

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!