همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اپلیکیشن ری اکت آموزشی Eduma Mobile

اپلیکیشن Eduma Mobile برای کاربران تم وردپرس Eduma که نیاز به اپلیکیشن موبایل آموزشی برای دانشجویان خود دارند طراحی شده است. اجوما موبایل یک برنامه موبایل کامل LMS و آموزش مجازی است که با فناوری React Native ساخته شده. با داشتن این اپلیکیشن، یک الگوی قابل تنظیم ال ام اس برای ایجاد برنامه های آموزشی در اختیار دارید.

اگر وب‌سایت‌ آموزش آنلاین و LMS خود را با استفاده از قالب وردپرس اجوما و افزونه LearnPress ایجاد کرده اید، این اپلیکیشن از سایت شما پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه میدهد فعلی خود را به راحتی به اپلیکیشن آموزش آنلاین تبدیل کنید. برنامه موبایل شما به سادگی در استور و فروشگاه های اپلیکیشن قابل ارائه خواهد بود. همه دوره ها بلافاصله بین وب سایت آموزش آنلاین و برنامه موبایل شما همگام می شوند. از طریق این برنامه موبایل دانش‌آموزان شما می‌توانند دوره‌های آموزشی خود را مدیریت و پیگیری کنند و تجربه یادگیری جدیدی را برای دانشجویان به ارمغان می‌آورد.

برخی از ویژگی های این برنامه شامل ثبت نام و ورود به سیستم، انواع دروس مختلف، آزمون ها و تست ها، محتوای همگام، یک رابط کاربر پسند، یک طرح صفحه اصلی تمیز، یک صفحه نمایه، یک صفحه فهرست دوره و قابلیت سفارشی سازی است.

دانلود اپلیکیشن ری اکت آموزشی Eduma Mobile
اجوما موبایل اپلیکیشن آموزش آنلاین برای قالب اجوما برای وردپرس سازگار با iOS و اندروید بر پایه ری اکت نیتیو React Native LMS Mobile App for iOS & Android

محصول مرتبط : دانلود قالب Eduma برای وردپرس

امتیاز: 4.4/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!