همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Zynith SEO برای وردپرس

افزونه Zynith با استفاده از استانداردهای صنعتی، امکان بهترین تنظیمات بهینه‌سازی موتورهای جستجو را برای وبسایت شما فراهم می‌کند به نحوی که شما با آن‌ها آشنا هستید و آن‌ها را دوست دارید.

از میان امکانات اصلی این افزونه میتوان به مواردی همچمون پیش‌نمایش Google SERP، عنوان متا (Meta Title)، توضیحات متا (Meta Description)، تصویر Open Graph، کلمه کلیدی هدف با تراکم زنده، گزینه‌های No Index و No Follow اشاره کرد.

بخش تنظیمات زنیث با توجه به مقیاس پذیری و بهترین شیوه‌های پیاده سازی طراحی شده است! در هنگام اضافه کردن اطلاعات تنظیمات به سر صفحه وبسایت خود، از کلاس‌ها، شناسه‌ها یا اسکریپت‌های غیرضروری استفاده نشده است. آنچه که می‌بینید، همان چیزی است که دریافت می‌کنید.

این ابزار به شما امکان می‌دهد به راحتی عنوان و توضیحات متا را ویرایش و بهینه‌سازی کنید که عوامل مهمی در بهبود رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجو هستند. با رابط کاربری کاربرپسند Zynith، به سرعت می‌توانید عنوان و توضیحات متا خود را بهترین شکل برای محتوا و مخاطبان هدف سفارشی کنید.

این افزونه سئو همچنین تصاویر Open Graph را در سایت یکپارچه می‌کند (اینها تصاویری هستند که وقتی شما یک لینک را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک یا توییتر به اشتراک می‌گذارید ظاهر می‌شوند). با بهینه‌سازی تصاویر Open Graph، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که وقتی محتوای شما در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود زیبا و جذاب به نظر می‌رسد که این امر می‌تواند منجر به افزایش ترافیک وبسایت شما شود.

زنیت سئو یک سازنده JSON Schema منحصر به فرد را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد به راحتی داده‌های ساختاری را ایجاد کرده و به وبسایت خود اضافه کنید. داده‌های ساختاری برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو مهم هستند زیرا به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوای شما را بهتر درک کنند و می‌تواند منجر به بهبود رتبه در موتورهای جستجو شود.

تمامی اینها فقط بخشی از امکانات این افزونه قدرتمند هستند. زنیت سئو را امروز امتحان کرده و با استفاده از بهترین تنظیمات، به بهبود رتبه سایت خود در موتورهای جستجو کمک کنید.

امتیاز: 4.7/5 از 10 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!