همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه ZionBuilder PRO برای وردپرس

افزونه Zion Builder Pro از بهترین و کاربردی ترین افزونه های صفحه ساز وردپرس به شمار میرود که قابلیت های گسترده ای را برای طراحی صفحات وب سایت در اختیار شما قرار می دهد. زایون بیلدر پرو عناصر و المان های از پیش ساخته شده مختلفی را در خود جای داده که می توانید از آنها در طراحی بخش های مختلف سایت خود استفاده کنید. این افزونه از ویرایش زنده پشتیبانی می کند و شما می توانید اندازه ها، رنگ ها یا موقعیت عناصر را برای هر صفحه به صورت بصری تعیین کرده و سایت خود را به صورت کاملاً ریسپانسیو به کاربران ارائه دهید.

افزونه زاین پرو به عنوان یک صفحه ساز حرفه ای عمل می کند. این پلاگین به شما اجازه را می دهد تا صفحات و پست های وبلاگ را سفارشی کرده و خلاقیت خود را با استفاده از ویرایشگر بصری منعکس نمایید. صفحه ساز Zion تمام ویژگی های مورد نیاز برای یک تجربه صفحه سازی لذت بخش و کاربردی را به شما ارائه می دهد و به همین دلیل است که اعتماد هزاران مشتری را در مدت زمان کوتاهی به دست آورده.

پیش نمایش ترجمه فارسی افزونه ZionBuilder PRO

در زیر تصاویری از بخش هایی از این افزونه را که برای شما به زبان فارسی ترجمه کرده ایم مشاهده میکنید :

دانلود افزونه ZionBuilder PRO برای وردپرس
زیون بیلدر پرو / زاین بیلدر پرو افزونه صفحه ساز حرفه ای وردپرس

امتیاز: 4.7/5 از 15 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی محصول، پس از دانلود پکیج ترجمه، فایل های zionbuilder-pro-fa_IR.mo و zionbuilder-fa_IR.mo را از پکیج ترجمه خارج کرده و در مسیر wp-content/languages/plugins بارگذاری کنید.
دقت کنید مطابق تصاویر پیش نمایش، علیرغم کامل بودن فایل ترجمه، برخی از بخش های افزونه به زبان انگلیسی نمایش داده خواهند شد.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!