همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه YITH WooCommerce Social Login Premium

تحقیقات درباره مصرف کنندگان آنلاین داده‌های بسیار مهمی را گزارش کرده است. این تحقیقات نشان میدهد که بیش از ۷۷٪ از آن‌ها در استفاده از یک سایت تجارت الکترونیک ترجیح می‌دهند از طریق ورود اجتماعی به سایت لاگین کنند. به دو دلیل اصلی: امنیت و صحت داده. ارائه امکان استفاده از این امر بدون شک منجر به افزایش نرخ تبدیل و بنابراین فروش بیشتر می‌شود.

دلیلی وجود دارد که مشتریان ترجیح می‌دهند به جای پر کردن فرم ثبت نام جدید برای هر سایتی که از سایت بازدید می‌کنند، از ورود با شبکه اجتماعی استفاده کنند. اول دلیل پیش از همه، امنیت: لاگین شبکه اجتماعی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا نام کاربری و رمز عبور خود را در دست وبسایت‌هایی که ممکن است امن نباشند، قرار ندهند. صرف نظر از اینکه مجبورند همه آن‌ها را به خاطر بسپارند و زمانی که برای هر سایت فرمی پر کنند بسیار زمان می‌برد.

دومین دلیل اصلی مربوط به شخصی‌سازی داده‌ها است که با استفاده از رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و گوگل پلاس دقیق‌تر انجام میشود. همه اینها باعث می‌شود مشتریان بالقوه شما احساس امنیت بیشتری کنند و بهتر به خرید در فروشگاه آنلاین شما مایل شوند.

دانلود افزونه YITH WooCommerce Social Login Premium
افزونه ورود با شبکه های اجتماعی ووکامرس

امتیاز: 4.8/5 از 12 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!