همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه YITH WooCommerce Minimum Maximum Quantity Premium

گاهی پیش می آید که شما در فروشگاه اینترنتی خود مایلید مقدار حداقل و حداکثری برای تعداد مجاز خرید هر محصول تعیین نمایید تا در هنگام سفارش، اگر مقدار مورد نظر مشتری فراتر از بازه ی تعیین شده بود به او اخطار داده شود که نمی تواند به این تعداد خرید کند. متاسفانه این امکان به صورت پیشفرض در ووکامرس در دسترس نیست اما شما به کمک افزونه Yith Minimum Maximum Quantity پریمیوم می توانید علاوه بر در اختیار داشتن این امکان، بسیاری محدودیت های دیگر را نیز در فروش محصولات خود در سایتتان اعمال کنید.

farsi badge

شما به کمک این محصول میتوانید مقدار مجاز حداقل و حداکثر خرید توسط مشتری را کنترل کنید. همچنین قادر خواهید بود که مقدار حداقل مبلغ خرید را جهت تکمیل سفارش مشتریان تعیین کرده و قوانینی از این دست را به فروشگاه خود اضافه کنید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا قوانین مختلفی را مشخص کرده و آن ها را در صفحه محصولات نمایش دهید تا مشتریان مطالعه کنند.

پنل تنظیمات حرفه ای این افزونه قابلیت های متعددی را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید هم به صورت گروهی و هم به صورت تکی روی محصولات و یا دسته بندی ها و یا برچسب ها محدودیت های دلخواه خود را ایجاد نمایید. همچنین با بهره گیری از این افوزنه حتی می توانید روی مقدار خرید و حمل و نقل نیز محدودیت دلخواه ایجاد کنید.

این محصول همچنین دارای بخش ایجاد و تعیین انواع خطا می‌باشد. از این طریق شما میتوانید انواع خطای مورد نیاز خود را ایجاد کرده و آنها سفارشی کنید. این بخش به شما کمک می‌کند تا در صورت عدم رعایت قوانین خرید، خطایی مشخص را به مشتری نمایش داده و او را از مشکل پیش آماده آگاه کنید تا بر اساس آن سفارش خود را اصلاح نماید. همچنین می‌توانید محصولات خاصی را از قوانین محدودیت حذف کرده و آن را از این موارد مستثنی نمایید.

برخی قابلیت های افزونه Minimum Maximum Quantity Premium

  • دارای قابلیت تعیین حداقل و حداکثر تعداد خرید
  • دارای امکان نمایش خطا به کاربران
  • پشتیبانی از حذف محصولات خاص از قوانین خرید
  • امکان اعمال محدودیت های خرید در محصولات با یک کلیک
  • مجهز به امکان تعیین حداقل و حداکثر مبلغ برای تکمیل سفارش
  • دارای امکان تعیین قوانین و نمایش آن در صفحه محصولات
  • مجهز به امکان تعیین خطای سفارشی
  • و بسیاری امکانات دیگر…

دانلود افزونه YITH WooCommerce Minimum Maximum Quantity Premium
افزونه تنظیم مقدار حداقل و حداکثر و محدودیت خرید در فروشگاه ووکامرس

ترجمه فارسی افزونه تعیین محدودیت خرید ووکامرس yithemes

امتیاز: 5.0/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی، پکیج مربوط به ترجمه فارسی را دانلود کرده و سپس فایل yith-woocommerce-minimum-maximum-quantity-fa_IR.mo را در محل نصب افزونه در فولدر languages آپلود کنید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!