همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه YITH WooCommerce Ajax Search Premium

افزونه YITH WooCommerce Ajax Search premium به شما کمک می‌کند تا یک فرم جستجوی زنده به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید و به مشتریانتان کمک کنید به سرعت محصولاتی را که می‌خواهند پیدا کنند.

برخی دلایل استفاده از این افزونه :

  • تضمین تجربه خرید مثبت: 80٪ از خریداران آنلاین از فرم‌های جستجو برای فیلتر کردن محصولات استفاده می‌کنند. اگر شما یکی نداشته باشید، بیشتر بازدیدکنندگان فروشگاه آنلاین شما در عرض چند ثانیه از سایت خارج می‌شوند و این به معنی از دست دادن فروش و مشتریان است.
  • افزایش نرخ تبدیل: فروش محصولاتی که از طریق فرم جستجو پیدا می‌شوند، 30 تا 60٪ از سفارشات فروشگاه‌های آنلاین را در بر میگیرد. با یک فرم جستجوی پیشرفته، می‌توانید محصولات خود را تبلیغ کنید و فروش را افزایش دهید.
  • حداکثر استفاده چندمنظوره: از بلاک و شورتکد برای درج فرم جستجو در هر نقطه از فروشگاهتان استفاده کنید و جزئیات آن را شخصی‌سازی کنید.
  • پیکربندی مترادف‌های جستجو برای اینکه کاربران بتوانند محصولاتی را که به دنبال آن‌ها هستند، به ساده ترین شکل پیدا کنند بدون توجه به کلمات کلیدی استفاده شده.
  • پیکربندی کلمات کلیدی از پیش‌تعیین‌شده برای تبلیغ محصولات محبوب و اجازه دادن به کاربران برای دسترسی سریع به آن‌ها.

دانلود افزونه YITH WooCommerce Ajax Search Premium
افزونه جستجوی ایجکسی ووکامرس

امتیاز: 4.7/5 از 12 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!