همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه YITH Auctions for WooCommerce Premium

با استفاده از افزونه YITH WooCommerce Auction، نه تنها قادر خواهید بود برای محصولات خود سیستم حراجی ایجاد کنید، بلکه به لطف ادغام  با سیستم فروشنده چندگانه YITH، این شانس را خواهید داشت که یک پرتال واقعی برای حراج های آنلاین ایجاد کنید و به همه فروشندگان خود اجازه دهید مزایده های خود را ایجاد کنند و به شما اجازه می دهند از فروش آنها سهم و درآمد کسب کنید. (مشابه سایت ایسام)

برای هر حراج، می توانید یک قیمت شروع، یک قیمت رزرو (حداقل قیمتی که مایلید برای محصول بپذیرید) و یک قیمت فروش فوری تعریف کنید تا به کاربران اجازه دهید بدون شرکت در حراج بلافاصله محصول را خریداری کنند.

همچنین برای هر حراجی، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا کاربران باید قیمت‌های پیشنهادی خود را به صورت دستی ارائه کنند یا می‌توانند حداکثر مبلغی را که مایل به پرداخت هستند وارد کنند تا به سیستم اجازه دهند قیمت‌ها را تا رسیدن به سقف تعیین‌شده به‌طور خودکار افزایش دهد.

دانلود افزونه YITH Auctions for WooCommerce Premium
افزونه مزایده محصولات ووکامرس

امتیاز: 5.0/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!