همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه XL Sales Triggers ابزارهای افزایش فروش ووکامرس

با افزونه XL WooCommerce Sales Triggers اجازه ندهید مشتریان بخاطر صفحات ضعیف محصول از دست بروند. همین امروز استفاده از این محصول را شروع و فروش خود را افزایش دهید. از این عوامل قدرتمند و موثر فروش برای ایجاد اعتماد، ایجاد فوریت و ترغیب مشتری به اقدام استفاده کنید.

محرک‌ها «ترفند های فروش» هستند که معاملات حساس به زمان، هشدارهای موجودی در حال اتمام، پرداخت هزینه کمتر، بینش‌های فروش و … را در صفحات محصول نمایش می‌دهند. این محصول در واقع برای تبدیل خریداران شکاک به خریداران مطمئن ساخته شده است.

عوامل روانشناختی را در صفحه محصولات ووکامرس خود قرار دهید و رشد فروش خود را تماشا کنید. آیا یک فروش با محدودیت زمانی در یکی از محصولات خود دارید؟ به خریداران خود در مورد آن اطلاع دهید. امکان Deal Expiry Trigger تعداد روزها یا ساعت های باقی مانده تا پایان فروش را نشان می دهد. این محرک باعث ترس از دست دادن می شود و موجب می شود افراد سریع تر برای خرید اقدام کنند.

برای ایجاد حس کمبود، اقلام موجود در انبار را نشان دهید. این محرک، پیام های موجودی محدود، را زمانی که اقلام باقیمانده زیر یک حد تعریف شده هستند نمایش می دهد. این پیام‌های کمبد موجودی، خریداران معمولی را متقاعد می‌کند که تعلل را کنار گذاشته و سریع عمل کنند. وقتی یک کالا تمام می شود، مردم بیشتر آن را می خواهند.

مردم به فروشگاه های پر مشتری و شلوغ بیشتر اعتماد دارند. آنها تصمیم خود را بر اساس خرد جمعیت می گیرند. محرک Sales Activities Trigger به طور خودکار قطعات کوتاهی از اطلاعات خریدهای اخیر از فروشگاه شما را به اشتراک می گذارد. به خریداران اطلاع می دهد که مشتریان واقعی به این محصول اعتماد کرده اند و در حال خرید آن هستند. به این صورت دگیران نیز می توانند بدون نگرانی این محصول را خریداری کنند.

دانلود افزونه XL Sales Triggers برای ووکامرس
ایکس ال سیلز تریگرز افزونه استفاده از ترفند های افزایش فروش از قبیل نمایش پیشنهاد های ویژه، هشدار کمبود موجودی و … به کاربران در ووکامرس

امتیاز: 4.3/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!