همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WPNotif برای وردپرس

WordPress SMS & WhatsApp Message Notifications افزونه ارسال نوتیفیکیشن وردپرس از طریق واتس اپ و اس ام اس

افزونه WPNotif افزونه ای جهت ارسال اعلان و اطلاعیه از طریق اس ام اس و واتساپ به کاربران سایت شماست. این افزونه به طور کامل با ووکامرس سازگار بوده و امکان راه اندازی و بهره گیری از سیستم اعلانات اتوماتیک یکپارچه برای مشتریان در زمان های مختلف از قبیل ثبت سفارش، تغییر وضعیت سفارش و … را برای شما فراهم خواهد کرد. علاوه بر این از طریق دابلیو پی نوتیف امکان تنظیم نوتفیکیشن برای ادمین ها، فروشندگان، ویراستار ها و … نیز در سایت شما فراهم خواهد بود.

این افزونه امکان بهره گیری از درگاه های پیامکی متنوع را برای شما فراهم میکند تا بتوانید بر اساس کشور، از درگاه های پیامکی سازگار در سایت خود استفاده کنید. از دیگر امکانات دابلیو پی نوتیف میتوان به مواردی همچون پشتیبانی از تمپلیت پیامک چند زبانه، پشتیبانی از اعلان های واتس اپ، امکان تشخیص هوشمند کد کشور، امکان ارسال پیامک اتوماتیک و دستی و پشتیبانی کامل از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس جهت ارسال پیام های هوشمند خودکار اشاره کرد.

امتیاز: 4.7/5 از 74 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!