همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WP Shifty برای وردپرس

با افزونه WP Shifty می‌توانید پلاگین‌ها را در صفحات یا دستگاه‌های خاص، برای نقش‌های کاربری خاص یا انواع پست و غیره وردپرس غیرفعال کرده و رفتار و نحوه بارگیری سایت خود را به طور کامل تحت کنترل داشته باشید. از این طریق میتوانید سرعت بارگذاری سایت خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید. در ادامه به شرح برخی امکانات این افزونه میپردازیم.

مدیریت پلاگین ها با استفاده از افزونه WP Shifty

اکثر افزونه های وردپرس نباید در همه صفحات سایت اجرا شوند. به عنوان مثال در درخواست های ایجکس معمولاً باید فقط یک افزونه را فعال کنید که درخواست را ارائه می دهد. با WP Shifty می توانید پلاگین ها را برای سناریوهای خاص در سایت غیرفعال کنید. با این ویژگی می توانید CSS و JS اضافه سایت را کاهش دهید، TTFB (زمان تا اولین بایت) را کاهش داده، تعداد درخواست های پایگاه داده را کاهش دهید و زمان اجرای سایت را بهبود ببخشید.

برخلاف سایر راه حل های مشابه، با سناریوهای شیفتی می توانید قوانین پیچیده ای تنظیم کنید و حتی پلاگین ها را بر اساس نوع پست، نقش کاربر، دستگاه و غیره غیرفعال نمایید. این ویژگی می‌تواند به بهینه‌سازی صفحاتی که قابل ذخیره‌سازی نیستند، مانند افزایش سرعت ناحیه مدیریت، درخواست‌های ajax، و صفحات سبد خرید/تسویه‌حساب کمک کرده و سایت شما را سریع‌تر برای کاربران وارد شده بارگیری نماید.

غیر فعال کردن منابع اضافی

برخی از منابع استاتیک (CSS یا JS) نباید در هر صفحه بارگذاری شوند. با این حال، گاهی اوقات حتی هسته وردپرس فایل‌ها، تم‌ها و افزونه‌های غیرضروری را در همه بخش ها بارگیری می‌کند و منجر به بارگذاری منابع استفاده‌ نشده ی زیادی در هر صفحه میشود.

شما به سادگی می توانید این منابع را با یک کلیک در حالت زنده غیرفعال کنید، یا می توانید قوانین پیچیده را با استفاده از انتخابگرهای دقیق، جزئی یا regex در حالت ویرایشگر اضافه کنید. شما می توانید حتی منابع کدگذاری شده را غیرفعال کنید، همچنین اسکریپت ها و سبک های داخلی و جاسازی شده را غیرفعال نمایید. غیرفعال کردن منابع غیر ضروری می تواند سرعت بارگذاری بخش های مختلف وردپرس را به شکل چشمگیری بهبود ببخشد.

بازنویسی / Overwrite منابع با دبلیو پی شیفتی

در برخی موارد، شما نمی خواهید کل CSS یا JS را غیرفعال کنید، اما به بقیه آن نیازی ندارید. در این موارد می توانید از قابلیت رونویسی/بازنویسی استفاده کنید. با این کار می توانید هر فایل CSS و جاوا اسکریپت را بازنویسی کنید.

به عنوان مثال، اگر سایت شما از فونت‌های گوگل استفاده می‌کند و می‌خواهید نحوه نمایش font-display: swap را به همه اعلامیه‌های فونت اضافه کنید این امر، امکانی کاربردی برای شما خواهد بود. شما می توانید محتوای CSS و JS را کوچک سازی کنید و همچنین می توانید آنها را زیباسازی کنید تا امکان ویرایش آنها برای شما میسر باشد.

پیش بارگیری منابع سایت

پیش بارگذاری فایل های ثابت مهم سایت می تواند امتیازات Core Web Vitals را برای سایت شما بسیار بهبود ببخشد. همچنین می توانید CSS، JS، تصاویر، ویدئو، صوت و اسناد را از قبل بارگذاری کنید. همچنین می‌توانید درخواست‌های رسانه اضافه کنید و اندازه‌ها/نسخه مناسب را برای دستگاه‌های مختلف از پیش بارگیری کنید.

کنترل رفتار و نحوه بارگذاری سایت

با افزونه WP Shifty می توانید بارگیری فایل های خاص CSS یا جاوا اسکریپت را به تاخیر بیندازید. هر دو CSS و JS می‌توانند به صورت تنبل بارگیری شوند، با این حال، می‌توانید اسکریپت‌های تعبیه‌شده را همگام‌سازی (async) یا به تعویق (defer) بیندازید.

سبک‌ها و اسکریپت‌های Lazyload شده (بارگیری تاخیر و تنبل) فقط در تعامل با کاربر بارگذاری می‌شوند یعنی زمانی که بازدیدکننده ماوس را حرکت می‌دهد و شروع به پیمایش می‌کند، روی یک عنصر کلیک می‌کند یا صفحه لمسی را لمس می‌کند.

اسکریپت های Async به صورت ناهمزمان بارگیری و اجرا می شوند، در حالی که اسکریپت های معوق فقط پس از تجزیه کل سند اجرا می شوند. این افزونه بر بهینه سازی منابع تمرکز دارد، اما با کنترل ویژگی های رفتار بار می توانید اولویت های بار را به خوبی تنظیم کنید.

اگر به قوانین پیچیده نیاز دارید، می توانید از حالت ویرایشگر استفاده کنید. در اینجا می‌توانید از قوانین بیان جزئی یا عبارات منظم برای غیرفعال کردن منابع در قسمت جلویی سایت یا در ناحیه مدیریت استفاده کنید.

تزریق کد HTML با افزونه WP Shifty

شما همچنین می‌توانید کد HTML دلخواه را به هر صفحه (هر دو در قسمت جلویی سایت یا در بخش مدیریت ) در ابتدا/انتهای head/footer یا بعد از استایل‌ها در head تزریق نمایید.

دانلود افزونه WP Shifty برای وردپرس
دبلیو پی شیفتی افزونه بهینه سازی، افزایش سرعت بارگیری و حذف منابع اضافی از سایت / بهبود رتبه CWV گوگل

امتیاز: 4.6/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!