همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WP Mail SMTP Pro برای وردپرس

افزونه WP Mail SMTP Pro افزونه ای قدرتمند برای مدیریت ارسال ایمیل ها در وردپرس است. دلایل مختلفی برای استفاده از این افزونه در سایت شما وجود دارد. اولین دلیل استفاده از این محصول این است که با استفاده از این محصول میتوانید مشکل ارسال ایمیل در وردپرس را یک بار برای همیشه برطرف نمایید. پس از تغییر نحوه ارسال ایمیل وردپرس به SMTP و استفاده از سرویس های حرفه ای ارسال ایمیل، درصد به مقصد رسیدن ایمیل های سایت وردپرسی شما به شکل چشمگیری و قابل اتکایی افزایش خواهد یافت.

دلیل بعدی استفاده از این محصول این است که با استفاده از آن میتوانید از اسپم شدن ایمیلهی ارسالی سایتتان جلوگیری کنید. چرا که با استفاده از سرویس های SMTP معتبر، سرویس های ایمیل، پیام های ارسالی شما را به عنوان اسپم شناسایی نخواهند کرد.

نکته و دلیل بعدی استفاده از این محصول، بالا بردن قابل توجه سطح امنیت ایمیل های ارسالی سایت شماست. با بهره گیری از ایمیل پروایدر های معتبر متناسب با بودجه خود میتوانید ارائه دهنده سرویس قابل اعتماد خود را انتخاب کرده و برای ارسال ایمیل در سایت خود از آن بهره گیری نمایید.

از امکانات دیگر این محصول میتوان به مواردی همچون امکان مشاهده لاگ ایمیل، امکان ردگیری باز کردن و کلیک ایمیل ها، دریافت گزارش های هفتگی، امکان مدیریت اعلانات، پشتیبانی از سرویس دهندگان متنوع و امکان اتصال به انواع سرویس های SMTP اشاره کرد.

دانلود افزونه WP Mail SMTP Pro برای وردپرس
دابلیو پی میل اس ام تی پی پرو – نسخه پیشرفته افزونه ارسال ایمیل از طریق SMTP در وردپرس محصول wpforms

امتیاز: 4.6/5 از 31 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!