همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WP Hide Pro برای وردپرس

افزونه WP Hide Pro راه حلی مناسب برای مخفی کردن وردپرس از طریق کد است. بیش از 99.99 درصد از هک‌های سایت‌ها، حملات متمرکز بر پلاگین‌ها و آسیب‌پذیری‌های تم ها هستند. این محصول یک پیشرفت بزرگ در جهت امنیت سایت، زیرا با استفاده از این محصول، اسکنرهای وب و هکرها هیچ ردپایی از وردپرس را در سایت شما پیدا نمی کنند. از آنجایی که دیگر هیچ پلاگین و تم وردپرسی در سایت شما یافت نمی شود، حتی اگر سایت حاوی کدهای قابل بهره برداری باشد، هیچ هکی رخ نمی دهد. این افزونه روشی تمیز برای حذف هر گونه اثر انگشت وردپرس از جمله تم ها و افزونه ها را به شما ارائه می دهد. اگر عاقلانه از آن استفاده شود، هیچ تاثیر منفی بر سئو ندارد، و حتی میتواند جنبه های خاص سئو را می توان بهبود بخشد.

در صورت استفاده از این افزونه، هیچ فایل و دایرکتوری روی سرور شما تغییر نمی کند، همه چیز به صورت مجازی پردازش می شود! الگوریتم افزونه از تکنیک های بازنویسی URL و فیلترهای وردپرس برای اعمال تمام عملکردها و ویژگی ها استفاده می کند. نسخه حرفه ای از محیط MultiSite (چندسایته) پشتیبانی می کند. می توان آن را برای کار در هر راه اندازی سایت (تنظیمات جداگانه برای هر سایت در شبکه) یا به صورت جهانی (تنظیمات سوپرادمین) تنظیم کرد. این نسخه دارای پشتیبانی کامل از Nginx و پشته LEMP است. همچنین در آن موتور جستجوهای بازنویسی پیشرفته گنجانده شده است که کارآمدترین و سبک ترین داده های بازنویسی را ارائه می دهد.

نسخه حرفه ای همچنین با استفاده از راه حل امنیتی Proactive، راه حل محافظت نهایی از یک وب سایت را ارائه می دهد. برای جلوگیری از دسترسی بدافزارها و افراد سوء استفاده گر به سمت سرور، یک لایه محافظتی جدید به سایت شما اضافه می کند. با بهره گیری از آن همچنین می‌توانید متن کد خروجی و دارایی‌های پلاگین/قالب/کد وایت لیبل، از جمله برنامه‌های پیچیده مانند صفحه ساز های وردپرس را مخفی و جایگزین کنید.

دانلود افزونه WP Hide & Security Enhancer PRO برای وردپرس
دابلیو پی هاید پرو افزونه مخفی کردن وردپرس و بهبود امنیت

امتیاز: 4.7/5 از 31 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!