همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WP Food Search برای وردپرس

افزونه WP Food Search یک سیستم سفارش آنلاین غذا برای رستوران ها به صورت تکی یا به صورت گروهی از رستوران ها است. این محصول یک افزونه وردپرس مستقل است که به شما امکان می دهد به راحتی سیستم سفارش غذا را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. با استفاده از افزونه جستجوی غذای وردپرس می‌توانید به سرعت سفارش‌ دریافت کرده و دلیوری سفارش را به مشتری انجام دهید. افزونه جستجوی غذا وردپرس مشابه سایت های گراب هاب، دوردش UberEats، Delivery Hero، Eat24، JustEat، Swiggy و Foodora، اسنپ فود، ریحون، دلینو و سایر سایت های سفارش غذا است. با استفاده از این محصول میتوانید سرویس تحویل غذای چند فروشگاهی خود را ایجاد نمایید.

افزونه رستوران وردپرس جستجوی غذا یک بسته سیستمی کامل و سفارشی شده برای سیستم های مدیریت رستوران به صورت تک و چندگانه است. از این محصول میتوان برای سفارش غذا/تحویل و دلیوری/خدمات آشپزی/آشپزخانه خانگی/نانوایی/خرده فروشی/فروشگاه های مواد غذایی/کیک و کافی شاپ/کافه/فست فود و مشاغل پذیرایی و تهیه غذا استفاده کرد.

افزونه WP Food Search دارای یک رابط کاربرپسند و رابط کاربری کاربردی است که به شما امکان می دهد سفارشات را به راحتی مدیریت کنید و همچنین دارای داشبورد کاربر از پیش ساخته شده برای مدیریت پروفایل و سفارشات است.

وقتی افزونه را فعال می کنید، این افزونه به صورت خودکار صفحات مورد نیاز را به سایت شما اضافه می کند. این افزونه آیتم های غذایی موجود در صفحه شما را با استفاده از کدهای کوتاه و بلوک های گوتنبرگ خروجی می دهد.

دانلود افزونه WP Food Search برای وردپرس
دبلیو پی فود سرچ افزونه سفارش غذا و ارائه منوی غذا در وردپرس Single & Multi Restaurant Menu & Food Ordering Plugin

امتیاز: 4.3/5 از 8 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!