همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WP Content Copy Protection Pro

حتما می‌دانید، استفاده از تصاویر و محتوای منحصر به فرد در وبسایت‌ شما تأثیر قابل توجهی بر روی بهینه‌سازی وبسایت برای موتورهای جستجو دارد، و همچنین کپی شدن این محتوا می‌تواند منجر به رتبه‌بندی منفی توسط موتورهای جستجو شود. افزونه WP Content Copy Protection Pro یک افزونه کاربردی برای وردپرس است که به شما امکان می‌دهد از کپی شدن محتوای سایت خود جلوگیری کنید و محتوای وبسایت خود را در برابر افراد سودجو محافظت کنید.

با استفاده از این افزونه، می‌توانید عملیاتی مانند کلیک راست، کپی کردن متن و تصویر، انتخاب متن، پرینت و ذخیره صفحه را غیرفعال کنید و همچنین پیغامی ثبت کنید تا در صورت انجام هر یک از این عملیات، پیغامی برای کاربران نمایش داده شود. علاوه بر این، استفاده از این افزونه بسیار آسان است و شما به راحتی می‌توانید تنظیمات آن را به دلخواه و بر اساس نیاز شخصی‌سازی کنید.

دانلود افزونه WP Content Copy Protection Pro
افزونه محافظت از محتوای سایت در وردپرس جلوگیری از دزدی مطلب و عکاس های سایت
قابلیت غیر فعال کردن راست کلیک در سایت و جلوگیری از انتخاب و کپی متن و تصاویر

امتیاز: 4.6/5 از 19 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!