همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WP All Import Pro برای وردپرس

دابلیو پی آل ایمپورت پرو ابزاری کامل و همه جانبه برای کنترل جزء به جزء اطلاعات در وردپرس و ووکامرس است. این محصول از طریق رابط کاربری درگ اند دراپ و استفاده آسان به شما اجازه میدهد که از انواع فایل های XML، CSV و اکسل استفاده نمایید. شما میتوانید از فایل های خیلی بزرگ با ساختار متنوع استفاده کرده و جهت جمع آوری اطلاعاتی همچون تصاویر، دسته ها، ووکامرس، زمینه های دلخواه و ACF از این محصول بهره گرفته و از امکانات بی نظیر این محصول در کنار API انعطاف پذیر و امکانات زمانبندی بهره مند شوید.

این محصول امکانات متنوعی را در خود جای داده که از میان آنها میتوان به امکان درون ریزی به انواع افزونه ها و قالب ها از طریق شناسایی خودکار زمینه های دلخواه، طبقه بندی ها، گالری ها، تصاویر و …، امکان بارگیری انواع فرمت های فایل با انواع سایز و ساختار، امکان آپدیت محتوای قدیمی با محتوای جدید، امکان درون ریزی اطلاعات ووکامرس، ACF، کاربران، فهرست ها، رابط کاربری با استفاده آسان، پشتیبانی از زمانبندی و سازگاری با نیازهای توسعه دهندگان اشاره کرد.

دانلود افزونه WP All Import Pro برای وردپرس
آل ایمپورت پرو درون ریزی اطلاعات از فایل های XML و CSV در وردپرس

امتیاز: 4.7/5 از 33 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!