همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه CoDesigner Pro / WooLementor Pro برای وردپرس

افزونه WooCommerce یک افزونه قدرتمند و عالی است، صفحه ساز Elementor هم همینطور. اما متأسفانه آنها به خوبی با یکدیگر ادغام نمی شوند تا یک تجربه کاربری عالی ایجاد کنند. افزونه CoDesigner Pro (Woolementor سابق) به شما کمک می کند دقیقاً این کار را به بهترین شکل انجام دهید!

کودیزانر ویژگی های فوق العاده ای را به شما ارائه می دهد که هیچ یک از افزونه های موجود در بازار آن را ندارند. با استفاده از این افزونه هر قسمت از فروشگاه ووکامرس شما قابل سفارشی سازی است. صفحه فروشگاه، فیلتر محصول یا فرم صورتحساب، همه چیز!

این افزونه فروشگاه شما را برای دیوایس های موبایل کاملا ریسپانسیو می کند. یک نفس عمیق و طولانی بکشید و استراحت کنید، چرا که بازدیدکنندگان شما اکنون خوشحال هستند! این افزونه بر اساس فناوری‌های پیشرفته و استانداردهای کدنویسی وردپرس ساخته شده است و کدنویسی آن استاندارد و سریع است.

با ابزارک‌های CoDesigner پریمیوم، می‌توانید به فروشگاه ووکامرسی خود ظاهری منحصربه‌فرد و درخشان هدیه دهید. طراح ایمیل مورد انتظار کاربران نیز بالاخره در این محصول جای داده شده است اکنون می توانید ایمیل های ووکامرس را نیز با استفاده از المنتور شخصی سازی کنید.

دانلود افزونه CoDesigner Pro برای وردپرس
وولمنتور پرو / کو دیزاینر پرو افزونه اتصال المنتور به ووکامرس


امتیاز: 4.5/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!