همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WooFoo ووفو منوساز رستوران المنتور

افزونه WooFoo یک افزونه فوق‌العاده برای منوی غذا در وردپرس است که برای رستوران‌ها، کافی شاپ ها، فست فود ها و مکان‌های مشابه دیگر انتخابی بسیار مناسب است.

با استفاده از این افزونه، می‌توانید هر نوع غذا را ایجاد کرده و نام، توضیحات، تصاویر و قیمت‌ها را مستقیماً از سایت خود به آنها اضافه کنید. همچنین می‌توانید منوهای خود را با استفاده از لیست‌های سفارشی و محصولات WooCommerce به نمایش بگذارید.

با استفاده از سازنده منوی آسان و طرح‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی ارائه شده، این افزونه شما را قادر می‌سازد تا به راحتی تنظیمات مختلف را به دلخواه خود تنظیم کنید.

در این افزونه، بیش از 10 طرح یکتا و خلاقانه در اختیاری دارید. این افزونه با حذف گزینه‌های غیرضروری، که به ندرت استفاده می‌شوند، طراحی شده است و با رعایت اهداف کلیدی کاربر، برای سادگی طراحی استفاده شده است. بنابراین، شما به راحتی می‌توانید هر گزینه‌ای از این افزونه را به دلخواه خود پیکربندی کنید.

در این افزونه بر تجربه کاربری، انعطاف‌پذیری و خلاقیت تمرکز شده است که به شما امکان می‌دهد ابزارک ها را به راحتی جابجا کنید و محتوا را به روش خودتان پر کنید تا یک وبسایت قدرتمند ایجاد نمایید.

دانلود افزونه WooFoo ووفو منوساز رستوران المنتور
ووفوو افزونه ساخت منوی غذا برای رستوران، فست فود و کافه برای وردپرس Restaurant Food Menu for Elementor

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!