همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WooCommerce Wallet

WooCommerce Wallet یک افزونه وردپرس است که به مشتریان سایت شما امکان می دهد به حساب خود مبلغی واریز کنند و سپس از همان حساب برای پرداخت هزینه محصولات استفاده کنند. این افزونه یک سیستم کیف پول و بازپرداخت ووکامرس است که به کاربران/مشتریان اجازه می دهد از بخشی از موجودی کیف پول خود برای پرداخت هزینه محصولات استفاده کنند و به مدیر سایت اجازه می دهد تا مبلغ پرداختی را به صورت مستقیم به کیف پول کاربر بازپرداخت کند.

به طور پیش فرض، داشبورد کیف پول تنها مشتریانی را نشان می دهد که حداقل یک بار از کیف پول خود استفاده کرده اند. شما می توانید این تنظیم را از صفحه تنظیمات تغییر دهید و داشبورد را به گونه ای تنظیم کنید که همه مشتریان را نمایش دهد.

مدیر سایت می تواند به کیف پول مشتری پول واریز کند، پول را از کیف پول مشتری برداشت کند یا کیف پول مشتری را قفل کند. یک کیف پول قفل شده نمی تواند برای پرداخت هزینه محصولات استفاده شود.

دانلود افزونه WooCommerce Wallet
ووکامرس والت افزونه کیف پول ووکامرس

امتیاز: 4.6/5 از 25 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!