همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WooCommerce Refund And Exchange with RMA برای ووکامرس

افزونه WooCommerce Refund And Exchange with RMA یک سیستم مدیریت گارانتی قدرتمند است که به راحتی، مرجوعی و عودت، بازپرداخت و درخواست های تعویض را با استفاده تجدید خودکار، حمل و نقل سراسری، سیستم ادغام کیف پول، کیف پول کاربر و مدیریت خط مشی بازپرداخت با ویژگی امکان ارسال اعلان های ایمیل خودکار پردازش می کند.

این افزونه یک راه حل کامل برای پیاده سازی سیاست مجوز بازگشت کالا (RMA) در فروشگاه ووکامرس شما است که کار فروشندگان را با ارائه محیطی دسترس پذیر برای راه اندازی و مدیریت قوانین و شرایط بازگشت، عودت وجه، مبادله کالا و سایر مسائل مرتبط تسهیل می کند.

فرآیند نصب ان افزونه آسان است و پس از فعال سازی افزونه، فروشندگان، آزادی کامل برای سفارشی سازی آن را در اختیار دارند. منوهای جداگانه ای برای محصولات مرجوعی، محصولات تعویضی، لغو سفارشات، تنظیمات کیف پول، تنظیمات متن، تنظیمات ایمیل، تنظیمات حمل و نقل و غیره در آن وجود دارد. بنابراین، رابط کاربری این افزونه سازماندهی شده و به راحتی قابل درک است و فروشندگان می توانند به راحتی در چند بازدید با Backend آشنا شوند.

دانلود افزونه WooCommerce Refund And Exchange with RMA برای ووکامرس
افزونه مدیریت مرجوعی، قوانین عودت و گارانتی کالا و محصولات Warranty Management, Refund Policy, Manage User Wallet

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!