همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود WooCommerce Product Vendors افزونه چندفروشندگی ووکامرس

آیا سایت یا جامعه از مخاطبین وفادار دارید و می خواهید راه هایی برای تنوع بخشیدن به درآمد خود و افزایش آن بیابید؟ یا دوست دارید یک تجارت الکترونیکی را بدون نیاز به سرمایه گذاری در ایجاد خط تولید راه اندازی کنید؟ با افزونه Product Vendors for WooCommerce، می توانید یک فروشگاه مبتنی بر ووکامرس را به یک بازار کامل با چندین فروشنده، محصولات و تنظیمات پرداخت تبدیل کنید. (مثل دیجی کالا یا آمازون)

شما قادر خواهید بود به طور همزمان به چندین فروشنده اجازه دهید از طریق سایت شما محصولات خود را به فروش برسانند و در ازای آن کمیسیونی از فروش آنها دریافت کنید تا هزینه های مدیریت سایت را پوشش دهید، در حالی که تلاش خود را بر ایجاد یک جامعه متمرکز می کنید.

با این افزونه، می توانید بازاری ایجاد کنید که بتواند هر چیزی را بفروشد و حتی میتوانید به طور همزان به فروش محصولات خود ادامه دهید. شما می توانید نرخ کمیسیون خاص فروشنده را تنظیم کنید. اگر مایل باشید می توانید به فروشندگان اجازه دهید محصولات خود را مدیریت کنند. مجبور نیستید برای سفارش هایی که تکمیل نشده اند کمیسیون پرداخت کنید و همچنین میتوانید با گزارش های فروش در صدر بازار خود بمانید.

دانلود افزونه WooCommerce Product Vendors
افزونه سیستم چند فروشندگی و مالتی وندور ووکامرس

امتیاز: 4.7/5 از 15 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!