همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WooCommerce Product Builder

افزونه WooCommerce Product Builder به مشتریان شما اجازه میدهد که با استفاده از ریز قطعاتی که در اختیار آنها قرار گرفته به صورت مرحله به مرحله جلو رفته و محصول دلخواه خود را به طور سفارشی ایجاد کنند. با توجه به این شرح این افزونه در سفارش و کانفیگ کامپیوتر بسیار کاربرد خواهد بود.

با استفاده از ووکامرس پروداکت بیلدر میتوانید به کاربر خود اجازه بدهید از بین قطعات سازگار که در اختیار آنها قرار گرفته، ترکیبی دلخواه را انتخاب و سفارش خود را با کانفیگ مد نظر در سایت شما به ثبت برساند. از امکانات اصلی این افزونه میتوان به مواردی همچون امکان ایجاد صفحات سفارشی سازی، امکان تعریف چندین مرحله با نام های دلخواه، امکان انتخاب دسته محصولات مجاز برای هر مرحله، امکان انتخاب چندین محصول در هر مرحله، پشتیبانی از پیش نمایش محصول و امکان تعریف محصولات سازگار اشاره کرد.

ووکامرس کاستوم پروداکت بیلدر / افزونه تنظیم و کانفیگ محصولات و فروش پی سی و کامپیوتر قابل سفارشی سازی ووکامرس Custom PC Builder

امتیاز: 4.7/5 از 11 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!