همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Woocommerce Amazon S3 Storage

افزونه Amazon S3 Storage برای ووکامرس شما را قادر می سازد تا محصولات دیجیتالی را از طریق سرویس Amazon AWS S3 خود جهت دریافت به خریداران و مشتریان فروشگاه خود ارائه دهید. این افزونه کاملاً خودکار است و به شما امکان می‌دهد به سادگی نام باکت و شی فایل خود را با استفاده از کدهای کوتاه در مسیرهای فایل دانلود مشخص کنید، سپس زمانی که مشتری خرید خود را دانلود می‌کند، پسوند آن را به URL S3 آمازون تبدیل می‌کند و آن فایل را به عنوان دانلود در اختیار مشتری قرار میدهد.

استفاده از فضای ذخیره سازی آمازون S3 برای ارائه محصولات دیجیتال به شما فضایی برای مقیاس پذیری بهتر ارائه می دهد، به این صورت قابلیت اطمینان بیشتری را به خصوص هنگام ارائه فایل های بزرگ و سرعت دانلود بیشتر برای مشتریان شما فراهم میکند.

افزونه آمازون S3 برای ووکامرس همچنین از چندین باکت در یک محصول پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید به راحتی دسترسی دانلود به فایل های ذخیره شده در سطل های مختلف آمازون را هنگام خرید یک محصول فراهم کنید.

دانلود افزونه Woocommerce Amazon S3 Storage

امتیاز: 4.8/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!