همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Wallet for WooCommerce کیف پول ووکامرس

افزونه Wallet for WooCommerce به کاربران شما کمک می کند تا با اضافه کردن وجه مورد نیاز به سایت و استفاده از آن برای خریدهای آینده ، خرید خود را به سرعت انجام دهند.

کیف پول ووکامرس یک عملکرد کیف پول به فروشگاه شما اضافه می کند و یک دروازه پرداخت جداگانه برای استفاده از دارایی کیف پول برای ثبت سفارش در اختیار کاربران قرار میدهد. کاربران شما می توانند وجوه کیف پول خود را به سایر کاربران سایت شما منتقل کرده و یا از آنها پول درخواست کنند. شما می توانید هزینه انتقال وجه را از کاربران خود کسر کنید.

مشتریان شما همچنین می توانند خریدهای خود را برنامه ریزی کرده و بودجه کافی به حساب های خود اضافه کنند تا بعداً آنها را تکمیل کنند. هنگامی که کاربران شما سفارشات خود را از طریق کیف پول خودثبت میکنند، می توانند به سرعت خرید خود را انجام دهند که باعث کاهش ترک سبد خرید و رها کردن سفارش ها می شود. در عین حال شکت می توانید بر اساس مقدار موجودی کیف پول کاربران خود، در مورد فروش آینده در سایت خود بینش بیشتری در اختیار داشته باشید.

دانلود افزونه Wallet for WooCommerce کیف پول ووکامرس
والت فور ووکامرس افزودن سیستم کیف پول به افزونه فروشگاه ساز و محیط فروشگاهی ووکامرس Wallet for WooCommerce

امتیاز: 4.6/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!