همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Ultimate Addons برای Beaver Builder Pro

افزونه دیگری که میتوانید از آن برای افزایش امکانات صفحه ساز Beaver Builder Pro استفاده کنید، آلتیمیت ادآنز است. این افزونه ماژول های سفارشی، بخش های از پیش ساخته و قالب های جدیدی را به افزونه بیور بیلدر می افزاید.

افزونه Ultimate Addons for beaver builder بسیار سبک و بهینه است. همچنین این افزونه با وردپرس شبکه نیز سازگاری کامل دارد. این افزونه به صورت While label به کاربران عرضه میشود. بنابراین طراحان سایت نیز میتوانند به آسانی از آن در سایت کاربرانشان بهره بگیرند.

از میان بخش های متنوعی که توسط این ادان به صفحه ساز بیور بیلدر اضافه میشود میتوان به مواردی همچون امکان استفاده از گرادیان ها، استایلر gravity forms، جداکننده ها، نوشته های پیشرفته، نوار پیشرفت، شمارنده ها، دکمه های دوتایی، باکس چرخنده، جعبه قیمت، آیکن های پیشرفته، توصیه نامه ها، گالری، بنر اطلاعاتی، نوشته فانتزی، iHover، هات اسپات و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

دانلود افزونه Ultimate Addons برای Beaver Builder Pro
آلتیمیت ادآنز برای بیور بیلدر پرو

امتیاز: 4.7/5 از 12 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!