همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه TycheSoftwares Booking and Appointment برای ووکامرس

با بهره گیری از افزونه Booking & Appointment برای ووکامرس به مشتریان خود اجازه دهید بدون ترک وب سایت شما، زمان قرار ملاقات و نوبت رزرو کنند. افزونه رزرو و قرار ملاقات برای WooCommerce به شما کمک می کند تا رزروهای شبانه، رزرو تور، رزرو هتل، قرار ملاقات و زمانبندی اجاره را به مشتریان خود بفروشید.

با استفاده از این محصول می‌توانید انواع مختلفی از خدمات قابل رزرو مانند رزرو قرار ملاقات ووکامرس، رزرو زمان انعطاف‌پذیر، رزرو چند روزه و اجاره را تنظیم کنید. رزروها را برای رویدادهای مجازی و قرارهای مکرر تنظیم کنید و با یکپارچه سازی Zoom، می توانید به طور خودکار جلسات Zoom را برای این قرار ملاقات ها نیز ایجاد کنید.

با بهره گیری از این ابزار میتوانید هر محصولی را در فروشگاه خود به عنوان محصول قابل رزرو ارائه داده و امکان رزرو برای همه انواع محصولات ووکامرس مانند محصولات اشتراکی، ساده، متغیر، محصولات گروهی، بسته‌های محصول و محصولات ترکیبی ایجاد کنید.

دانلود افزونه TycheSoftwares Booking and Appointment برای ووکامرس
افزونه رزرو وقت، نوبت دهی، وقت گرفتن، نوبت گیری و تنظیم قرار ملاقات برای وردپرس

امتیاز: 4.0/5 از 1 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!