همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Themehigh Multiple Addresses for WooCommerce

افزونه Multiple Shipping Addresses for WooCommerce نه تنها فرآیند ذخیره چندین آدرس در ووکامرس را برای کاربر ساده می کند، بلکه دارای امکانی است که به شما امکان می دهد محصولات مختلف را در یک خرید به چندین آدرس ارسال کنید.

پر کردن و ارائه هر بار فرم آدرس هنگام ثبت سفارش به آدرسی که معمولا استفاده می شود یکی از خسته کننده ترین بخش های خرید آنلاین است. این افزونه به عنوان یک راه حل برای همین مشکل ارائه می شود. مشتریان می توانند هر تعداد آدرسی را که دوست دارند در پروفایل خود ذخیره کرده و بعداً هنگام سفارش از آنها استفاده کنند.

شما می‌توانید با افزودن این ویژگی در تنظیمات عمومی و تغییر نحوه نمایش آدرس، چندین آدرس را فعال کنید. می توانید از بین سبک های مختلف انتخاب کرده و فرم های پرداخت را مطابق میل خود تنظیم کنید. افزونه آدرس‌های حمل و نقل چندگانه WooCommerce فراتر از ذخیره چندین آدرس است و خرید از یک مکان واحد و ارسال هر محصول را به آدرس‌های مختلف در یک تسویه حساب یکسان، بسیار ساده مینماید.

دانلود افزونه Themehigh Multiple Addresses for WooCommerce
تم های مالتیپل ادرس برای ووکامرس افزونه اضافه کردن چندین آدرس تحویل و حمل و نقل به صورت همزمان توسط مشتری جهت ارسال آیتم های سفارش به آدرس های متفاوت

امتیاز: 4.3/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!