همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Themehigh Multi-Step Checkout for WooCommerce

افزونه multi Step Checkout for WooCommerce به شما اجازه میدهد یک فرآیند پرداخت سازمان‌یافته را در فروشگاه خود تنظیم کنید که صفحه پرداخت را به مراحل ساده مانند جزئیات صورت‌حساب و ارسال، بررسی سفارش و موارد دیگر تقسیم می‌کند.

با ایجاد مراحل تسویه‌حساب اضافی، فرآیند تسویه‌حساب را برای کاربر واضح تر کنید. می توانید موقعیت و سایر ویژگی ها را بر اساس دلخواه خود تنظیم کنید و پس زمینه و رنگ متن مراحل جدید ایجاد شده را تغییر دهید.

تا به حال به این فکر کرده اید که اعداد یا نمادهای مرحله را به عناوین مرحله ووکامرس خود اضافه کنید؟ با استفاده از افزونه WooCommerce Multistep Checkout، می توانید تصاویر آیکن ها را آپلود کرده و اعداد مراحل را نیز نمایش دهید. از داشبورد این افزونه، می‌توانید به راحتی نمادها یا شاخص‌ها را برای مراحل پرداخت خود پیکربندی و تنظیم کنید.

شما میتوانید محتوای سفارشی را در مراحل پرداخت فروشگاه ووکامرس خود اضافه کنید و اطلاعات بیشتری در مورد فرم پرداخت خود به مشتری ارائه دهید. همچنین میتوانید، بهترین موقعیت نمایش را برای محتوای سفارشی خود در بالا یا پایین فیلدهای پیش فرض خود انتخاب کنید.

شما قادر خواهید بود هر یک از جنبه های دکمه بعدی/قبلی را سفارشی کنید. گزینه ای برای ویرایش ویژگی های دکمه مانند اندازه رنگ فونت، رنگ، رنگ پس زمینه، سبک حاشیه، عرض و موارد دیگر در اختیار شما قرار می گیرد.

در ادامه می توانید یک مرحله ورود به سیستم را به فرآیند پرداخت خود اضافه کنید و به خریداران مهمان کمک کنید قبل از پرداخت به راحتی وارد سیستم شوند.

همچنین، با افزودن مرحله دریافت کوپن برای دریافت تخفیف ها در طول فرآیند پرداخت، تجربه خرید بهتری را به خریدار خود ارائه دهید. در غیر این صورت، می توانید اجازه دهید تغییر کوپن شما درست قبل از انتخاب حالت پرداخت توسط مشتریان، بالای پرداخت نمایش داده شود.

با استفاده از چیدمان آکاردئونی برای گزینه نمایش موبایل، می توانید طرح گام سنتی را به یک طرح ریسپانسیو برای موبایل تغییر دهید. با بهره گیری از این افزونه، فرآیند صدور صورت حساب و حمل و نقل را در یک مرحله واحد ترکیب کنید.

بررسی سفارش و فرآیند پرداخت را به مراحل جداگانه تقسیم کنید و راحتی بیشتری را برای خریداران فراهم کنید.

اکنون، اگر مایلید که جزئیات سفارش بازبینی و پرداخت را برای دسترسی سریع به مشتریان خود در تمام مراحل نمایش دهید، می‌توانید این کار را انجام دهید و در تمام مراحل دیگر نمایش آن‌ها را در سمت دیگر تنظیم نمایید.

بخش بررسی فرآیند پرداخت به خریداران شما کمک می کند تا قبل از ثبت سفارش، جزئیات مرحله ارائه شده را دوباره بررسی کنند. صاحبان فروشگاه می توانند مراحل بررسی را انتخاب کرده و مرحله ای را انتخاب کنند که در آن قسمت بررسی نمایش داده شود.

دانلود افزونه Themehigh Multi-Step Checkout for WooCommerce
افزونه تسویه حساب چندمرحله ای برای ووکامرس محصول تم های

امتیاز: 4.3/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!