همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه سیستم نقد و بررسی وردپرس Taqyeem به همراه Addon ها

افزونه Taqyeem افزونه نقد و بررسی وردپرس است که از تولیدات طراح مطرح و نام آشنای تم فارست، یعنی TieLabs میباشد. این افزونه میتواند یک سیستم بررسی پیشرفته به سایت وردپرسی شما اضافه کند. با استفاده از Taqyeem میتوانید به نوشته ها، برگه ها و custom post type های خود، بررسی و سیستم امتیاز دهی اضافه کنید.

این افزونه دارای امکانات متعددی است. تنظیمات کاملی هم از طریق پنل مدیریتی آن در اختیار شما قرار میگیرند که با استفاه از آن میتوانید رفتار و نمای آن را به دلخواه خود سفارشی کنید.

افزونه سیستم نقد و بررسی Taqyeem ادآن هایی را نیز دارد که به استفاده از آنها میتوانید امکانات کاربردی جالبی را به آن اضافه کنید. به عنوان مثال با بهره گیری از Buttons Addon میتوانید در این افزونه از دکمه های پیش ساخته بسیار زیبا بهره مند شوید. یا با بهره گیری از Predefined Criteria Addon میتوانید گروه های سنجش خود را از پیش ایجاد کرده و بعد در نوشته ها یا برگه های دلخواهتان، آنها را به سرعت انتخاب کرده و از آنها استفاده کنید.

farsi badge

rtl badge

مسترکد مارکت این افزونه و ادآن های آن را برای شما به زبان فارسی ترجمه نموده تا بتوانید به سادگی و با سرعت هرچه تمام تر از امکانات آنها در سایت خود بهره مند شوید. همچنین به گفته سازنده افزونه، این افزونه با سایت های RTL به طور کامل سازگاری دارد. بنابراین میتوانید بدون مشکل از این افزونه و ادآن های آن در سایت فارسی زبان خود استفاده کنید بدون اینکه نیاز به اعمال تغییر خاصی روی افزونه داشته باشید.

در ادامه به برخی از امکانات افزونه سیستم نقد و بررسی وردپرس تقییم اشاره میکنیم.

برخی امکانات افزونه Taqyeem عبارتند از :

  • عدم محدودیت در انتخاب رنگ ها
  • امکان تعریف معیارهای دلخواه برای سنجش
  • پشتیبانی از نوشته ها، برگه ها و نوع نوشته های سفارشی
  • امکان استفاده از بیش از 500 فونت گوگلی
  • پشتیبانی از زبانهای راست به چپ (مانند فارسی)
  • پشتیبانی از Rich Snipperts ها
  • امکان ارسال رای از طرف کاربران
  • مجهز به ابزارک جهت نمایش نقد های محبوب، جدید و اتفاقی
  • دارای استایلهای متنوع بررسی از جمله ستاره، درصد و امتیاز
  • دارای تنظیمات گوناگون برای تصاویر
  • و …

Taqyeem – Buttons Addon

دانلود taqyeem - buttons addon برای وردپرس

این ادآن نسبتا کوچک ولی بسیار کاربردی به شما اجازه میدهد که به بررسی های خود، دکمه های از پیش ساخته بسیار زیبایی را اضافه کنید. این ادآن کار شما را در ایجاد انواع دکمه های حرفه ای و دارای استایل های زیبا بسیار آسان کرده و علاوه بر حرفه ای تر کردن نقد و بررسی های شما، به سایتتان نیز نمای زیبایی بخشیده و در زمان شما نیز صرفه جویی میکند.

در این ادآن 3 اندازه مختلف دکمه، سه شکل مختلف و 2 نوع متنوع دکمه در اختیار دارید. همچنین رنگ دکمه ها را نیز میتوانید به دلخواه خود تعیین کنید. دکمه های شما میتوانند از بین بیش از 470 آیکن، آیکنی که مد نظر شماست را مورد استفاده قرار دهند. همانطور که میبینید با ترکیب این تعداد امکان سفارشی سازی، شما در واقع میتوانید بی نهایت دکمه زیبا و منحصر به فرد ایجاد کرده و از آن در بررسی های خود استفاده کنید.

Taqyeem – Predefined Criteria Addon

دانلود taqyeem - predefined criteria addon برای وردپرس - سیستم نقد و بررسی وردپرس

افزونه معیارهای از پیش آماده یکی دیگر از ادآن های افزونه تقییم است. این افزودنی به شما اجازه میدهد که یک گروه از معیارهای پیش ساخته را برای خود آماده کنید تا در زمان انتشار یک بررسی، دیگر نیازی به تعریف مجدد آنها نباشد.

مثلا فرض کنید که در سایت خود به نقد و بررسی کامپیوتر ها، یا نقد غذاهای فست فود ها و … میپردازید. برای آسان تر کردن کار خود میتوانید برای هر یک از این مجموعه ها، یک ست از پیش آماده شده از معیارهای مورد نیاز برای سنجش آماده کنید تا در زمان درج نقد و بررسی در سایتتان، بتوانید به آسانی هرچه تمام تر، گروه معیارهای مورد نظرتان را انتخاب کرده و به انتشار نقد و بررسی خود مشغول شوید.

پیش نمایش افزونه به زبان فارسی

همانطور که قبلا هم به این نکته اشاره کردیم، افزونه Taqyeem به زبان فارسی ترجمه شده و از زبانهای راست به چپ نیز پشتیبانی میکند. در زیر میتوانید تصاویر بخش هایی از این افزونه را به زبان فارسی مشاهده نمایید:

افزونه سیستم review وردپرس را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دریافت کرده و به همراه ادآن های آن، از امکانات عالی آن در سایتتان بهره مند شوید.

امتیاز: 4.8/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی افزونه taqyeem و ادآن های آن، پس از نصب و فعالسازی افزونه ها، فایل فشرده ترجمه را از اینجا دریافت کرده و در فولدر plugins در محل نصب وردپرس خود از حالت فشرده خارج کند تا فایل های ترجمه در محل مربوط به خود قرار بگیرند.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!