همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Support Board برای وردپرس

دانلود افزونه Support Board برای وردپرس
ساپورت بورد افزونه چت و پشتیبانی وردپرس Chat – Support Board – Chat WordPress Plugin

افزونه ساپورت برد افزونه ای است که به شما اجازه میدهد ارتباط خود با مشتریانتان را از طریق بات های هوش مصنوعی به حالت اتوماتیک در بیاورید. به این شکل میتوانید در زمان خود صرفه جویی کرده و مشتریانتان را نیز از سرویستان خرسند نمایید. مثلا از طریق این افزونه میتوانید به آسانی از  طریق Slack یا Dialogflow با مشتریان خود در ارتباط قرار بگیرید.

پنجره های چت این افزونه به زیباترین شکل ممکن طراحی شده اند و برای هر نوع بیزینسی مناسب و کاربردی هستند. این افزونه از پیام های غنی و پرسشنامه ها پشتیبانی کرده و امکان ورود و ثبت نام را برای کاربرانتان فراهم میکند.

از دیگر امکانات این افزونه میتوان به مواردی همچون پشتیبانی از زبان های متنوع و حالت راست چین، پشتیبانی از نمایش اعلان ها، ناحیه مدیریت مدرن، پشتیبانی از اپلیکیشن های دیالوگ فلو و اسلک، امکان یکپارچه سازی کاربران وردپرس و … اشاره نمود.

امتیاز: 4.7/5 از 46 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

این محصول از طرف طراح رسمی به زبان های متعددی ترجمه شده. زبان فارسی در تنظیمات محصول موجود میباشد. نحوه کارکرد ترجمه از طرف مسترکد مارکت بررسی نشده است.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!