همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه StoreApps Express Login برای وردپرس

افزونه StoreApps Express Login به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به ارائه نام کاربری و رمز عبور، لینک های امن و ورود خودکار را برای هر کاربر سایت خود ایجاد نمایید و به اسانی آنها را به صفحه مورد نظر خود هدایت کنید.

ردیابی تعداد زیادی نام کاربری و رمز عبور می تواند برای هر کسی خسته کننده باشد خصوصا اینکه هر بار که وارد می شوید، باید آن جزئیات را به درستی در سایت وارد کنید. علاوه بر این، اگر کاربر رمز عبور را فراموش کند، گاهی ممکن است بازنشانی آن بیشتر شبیه به یک کابوس باشد. مشکلات زیادی در رابطه با معیارهای ایجاد رمز عبور و نقض رمز عبور وجود دارد.

از طرفی این هم تقصیر کاربر نیست. عصر دیجیتال است و ما در بسیاری از محصولات دیجیتال مشترک هستیم یا از آنها استفاده می کنیم. این در حالی است که به خاطر سپردن نام کاربری و رمز عبور های امن، امری بسیار دشوار است. و البته، ورود و لاگین به سایت، راه اصلی دسترسی به ناحیه مدیریت وب سایت شما است و شما باید آن را ایمن کنید و در عین حال ورود کاربران را نیز آسان کنید.

این چیزی است که افزونه لاگین وردپرس استور اپس که با نام Express Login عرضه میشود، در آن به شما کمک می کند تا به آن دست یابید. این افزونه به شما امکان می دهد یک لینک مخفی ایجاد کنید که کاربران می توانند روی آن کلیک کنند تا به طور خودکار وارد سایت وردپرس یا ووکامرس شما شوند. آنها دیگر هرگز مجبور نخواهند شد نام کاربری یا رمز عبور خود را به خاطر بسپارند! پلاگین لاگین مبتنی بر URL ووکامرس، به شکلی کالا ساده ولی کاربردی، نقش آفرینی خواهد کرد.

دانلود افزونه StoreApps Express Login برای وردپرس
استور اپس اکسپرس لاگین افزونه تولید لینک امن ورود اتوماتیک به حساب های کاربری وردپرس و ووکامرس

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!