همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WooCommerce Smart Coupons

افزونه WooCommerce Smart Coupons یا کوپن های هوشمند ووکامرس یک پلاگین کاربردی برای سیستم فروشگاه ساز ووکامرس می باشد. با این افزونه کاربردی هر امکانی که برای افزایش فروش محصولات با بهره گیری از کدتخفیف، اعتبار فروشگاه، کارت هدیه و انواع پیشنهاد به کاربران احتیارج دارید، برای شما میسر خواهد بود.

افزونه کدهای تخفیف هوشمند ووکامرس دارای تنظیمات متنوع و امکانات مدیریتی حرفه ای کدهای تخفیف می باشد که شامل مواردی همچون فروش اعتبار فروشگاه و کارت هدیه، محدودیت های پیشرفته کدتخفیف، ایجاد اتوماتیک کد تخفیف، کد هدیه رایگان، ساخت کد تخفیف به صورت گروهی، طرح های آماده کدتخفیف، امکان مدیریت سریع و بسیاری موارد متنوع دیگر می باشد. افزونه Woocomerce Smart Coupons راه حلی ساده و در عین حال کارآمد برای بازاریابی و ارائه تخفیفات متنوع برای سایت ووکامرسی شماست که میتواند نقشی موثر در افزایش فروش و سودهی فروشگاه اینترنتی شما داشته باشد.

دانلود افزونه Smart Coupons برای ووکامرس
افزونه اسمارت کوپن – تخفیف هوشمند ووکامرس محصول سایت woocommerce.com

farsi badge

این افزونه را برای شما به زبان فارسی ترجمه کرده ایم و در زیر میتوانید تصاویری از بخش هایی از تنظیمات این محصول را مشاهده نمایید. برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

امتیاز: 4.7/5 از 21 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی محصول، فایل woocommerce-smart-coupons-fa_IR.mo را از پکیج ترجمه خارج کرده و در مسیر افزونه در فولدر languages بارگذاری کنید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!