همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Shack Forms برای جوملا

افزونه Shack Forms ساده ترین و قدرتمندترین راه برای افزودن انواع فرم به سایت جوملای شماست. شاک فرمز به شما امکان می دهد فرم ها را سفارشی کنید و سپس آنها را در مقالات خود، داخل پنجره های بازشو، در ماژول ها یا هر جایی که می خواهید نشان دهید.

طراحی شک فورمز با تم ها، سبک ها و افکت های مختلف کاملاً سازگار و انعطاف پذیر است. بدون استفاده از کدنویسی، این افزونه می تواند در سایت شما به زیبایی به نمایش در بیاید.

با بهره گیی از این کامپوننت جوملا می‌توانید فرم‌های خود را به عنوان یک لایت باکس بازشو نمایش دهید. زمانی که کاربران روی یک دکمه کلیک می‌کنند، روی یک برگه کلیک می‌کنند، روی پیوند منو کلیک می‌کنند یا حتی وقتی صفحه را پایین میکشند، می‌توانند فرم شما را بارگیری نمایند. هر فرمی که با Shack Forms ایجاد می کنید را می توان در انواع مقالات جوملا قرار داد. در واقع، هر جا که یک ناحیه متنی در جوملا وجود دارد، می توانید فرم های خود را در آن وارد کرده و به نمایش بگذارید.

می توانید با یک فرم ساز درگ اند دراپ، فیلدهایی را که مورد نیاز شماست به فرم های خود اضافه کنید. شک فرمز از چندین نوع فیلد از جمله متن، ایمیل، انتخاب لیست، چک باکس، تاریخ و بسیاری موارد دیگر پشتیبانی می کند. بدون هیچ کدنویسی، این محصول به شما این امکان را می‌دهد که رنگ، سبک، پس‌زمینه، افکت‌ها و موارد دیگر فرم‌های خود را تعریف کرده و سفارشی نمایید.

با استفاده از این محصول همچنین، می توانید فرم خود را در خارج از سایت خود نشان دهید. بازدیدکنندگان روی یک دکمه کلیک می‌کنند و فرم شما به نمایش گذاشته می‌شود. می‌توانید به بازدیدکنندگان خود اجازه دهید فایل‌های مورد نیاز را برای پیوست کردن به پیام‌های تماس خود آپلود کنند. در عین حال میتوانید فرم های جوملا خود را با انواع ارائه دهندگان از جمله Acymailing، Mailchimp و Freshmail ادغام کنید و می‌توانید به Community Builder، JomSocial، SobiPro، Zoo و Google Sheets پیام ارسال کنید.

دانلود افزونه Shack Forms برای جوملا
شک فرمز افزونه فرم ساز حرفه ای برای سیستم مدیریت محتوای جوملا

امتیاز: 4.6/5 از 8 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!