همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Sales Countdown Timer برای وردپرس

افزونه Sales Countdown Timer به انگیزه مشتریان برای خرید کمک می کند. بسیاری از صاحبان فروشگاه ها از تایمر شمارش معکوس ووکامرس در رویدادهای فروش و تبلیغات برای افزایش فروش و بهبود ترافیک و درآمد استفاده می کنند.

تایمر شمارش معکوس فروش یک افزونه است که به صاحبان فروشگاه امکان می دهد فروش خود را در کمپین های فروش افزایش دهند. با استفاده از کدهای کوتاه، این افزونه می تواند تایمر شمارش معکوس را در هر صفحه ای نمایش دهد. این یک افزونه ضروری برای تشویق مشتریان به خرید با القای حس فوریت در آنها است.

تایمر شمارش معکوس یک ابزار قدرتمند برای افزایش فروش و بهبود تجربه کاربری است. این افزونه به شما امکان می دهد تا حس فوریت را در مشتریان خود ایجاد کنید و آنها را به خرید سریعتر محصولات خود تشویق کنید. همچنین می توانید از این افزونه برای نمایش محصولات تخفیف خورده یا محصولات جدید استفاده کنید.

دانلود افزونه Sales Countdown Timer برای وردپرس
Sales Countdown Timer for WooCommerce and WordPress – Checkout Countdown

امتیاز: 5.0/5 از 1 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!