همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود کامپوننت RSForm! Pro – افزونه فرم ساز جوملا

در میان افزونه های فرمساز مختلفی که برای جوملا وجود دارد، به جرئت میتوان گفت که افزونه RSForm! Pro از قدرتمند ترین آنهاست. RSForm یکی دیگر از سری محصولات وبسایت معروف و مطرح RSJoomla! است که حتما همه ی شما به خوبی با آن آشنایی دارید. افزونه ی آر اس فرم نسخه حرفه ای (Pro) یک فرم ساز همه فن حریف است که میتواند به خوبی از ایجاد انواع فرم های شما در سیستم مدیریت محتوای جوملا بر بیاید و حسابی کارتان را راه بیاندازد.

این افزونه امکانات گسترده ای را در خود جای داده که از میان آنها به طور مختصر میتوان به مواردی همچون قالب بندی های متنوع و مختلف، استفاده از Bootstrap2 و Bootstrap 3 به همراه واکنش گرایی، پشتیبانی از محتوای چند زبانه، امکان ایجاد فیلد های وابسته به شرط، امکان تنظیم بی نهایت ایمیل، امکان ارسال محتوا به دیتابیس جداگانه، پلاگین های مجزا برای انجام عملیات متنوع و پشتیبانی از کپچا اشاره کرد. در ادامه ی این معرفی، به شرح بیشتر برخی قسمت ها و امکانات این افزونه فرمساز خواهیم پرداخت.

ایجاد فرم چند صفحه ای - خروجی گرفتن از فرم ها - ضد اسپم - فرم ساز rsform pro جوملا

ایجاد فرم های حرفه ای

چه تازه کار باشید و چه کاملا حرفه ای، با استفاده از RSForm Pro میتوانید با صرف اندکی زمان میتوانید فرم هایی بسیار زیبا، مرتب و مهم تر از همه، کاملا حرفه ای به سایتتان اضافه کنید. برای سادگی بیشتر کار شما، چند نوع قالب بندی پیش فرض نیز در این افزونه برای کاربران در نظر گرفته شده که ساختن و پیکر بندی کلی فرم را بسیار آسان تر میکند.

ساختن فرمت های چند صفحه ای و چند مرحله ای

با استفاده از این افزونه میتوانید فرم های خود را به چند صفحه ی مختلف تقسیم کرده و اطلاعات دلخواهتان را در قالب مراحل گوناگون و به تدریج از کاربر دریافت کنید. کاربر میتوانید در این صفحات به عقب بازگشته و اطلاعات خود را تصحیح کند و همچنین میتوانید کاری کنید که بدون پر کردن تمامی فیلد های مورد نظر شما، کاربر قادر به ادامه به صفحه ی بعد نباشد.

دریافت خروجی با فرمت های CSV, Excel, XML و PDF

اطلاعاتی را که به کمک فرم های ساخته شده، از کاربران دریافت میکنید میتوانید بعدا به صورت CSV, XLS و یا XML دانلود کنید و یا اینکه هر فرم ارسالی را به صورت جداگانه به PDF تبدیل کنید.

جلوگیری از ارسال اسپم و هرزنامه

آر اس فرم پرو با بهره گیری از کپچا میتواند از ارسال ورودی های اسپم در فرم های شما جلوگیری کند. همچنین این افزونه با سیستم کپچای محبوب reCAPTCHA نیز یکپارچه میشود. (پلاگین جداگانه)

اعتبار سنجی فرم با استفاده از AJAX - پشتیبانی از همه مرورگر های استاندارد - واکنش گرایی و ریسپانسیو بودن افزونه RSForm Pro

ایجاد فرم های چند زبانه

در صورتی که در سایتتان زبان های مختلفی را فعال کرده باشید، افزونه RSForm Pro این مسئله را تشخیص داده و به شما اجازه میدهد همزمان که فرمتان را با زبان اصلی ایجاد میکنید، ترجمه ی آن را به زبان های دیگری که در سایتتان فعال است نیز اضافه کرده و ر اختیار کاربران قرار دهید.

اعتبارسنجی فیلد ها به صورت اتوماتیک

آر اس فرم پرو قادر است بر اساس قوانین تعریف شده، محتوای وارد شده در فیلد ها توسط کاربر را بررسی کرده و در صورت وجود خطا در آنها، به کاربر هشدار دهد تا کاربر ملزم به اصلاح آنها باشد. شما میتوانیدتعیین کنید که صحت آدرس ایمیل، ورودی های عددی یا کارکتری، فرمت عدد وارد شده و … توسط RSForm Pro بررسی شده و در صورت اشتباه بودن فرمت اطلاعات ورودی، کاربر از وجود مشکل آگاه شود. به این شکل میتوانید مطمئن باشید که دیتایی که از کاربر دریافت میکنید، با آنچه مد نظر شما بوده، مطابقت خواهد داشت.

سازگاری با مرورگر ها

این افزونه با کلیه ی مرورگرهای استاندارد سازگاری داشته با ارائه قالب بندی های XHTML دست شما را در ایجاد فرم های دلخواه که با مرورگرهای مختلف سازگار باشند، باز میگذارد. همچنین شما قادر هستید استایل های CSS را نیز به دلخواهتان در افزونه بازنویسی کنید. RSForm سعی کرده که استفاده از جاوااسکریپت را به حداقل ممکن کاهش دهد تا کاربران شما در ارسال فرم ها با مشکل برخورد نکنند.

واکنش گرایی

از آنجایی که قالب بندی RSForm بر مبنای Bootsrap پیاده سازی شده، بنابراین فرم های ایجاد شده با آن قابلیت واکنش گرایی و تطابق با اندازه دیوایس های مختلف را دارا هستند.

و در پایان …

امکانات آر اس فرم پرو به مواردی که در بالا ذکر شد محدود نمیشود. اما در پایان اشاره به این نکته هم خالی از لطف نیست که این افزونه میتواند به کمک پلاگین های اضافی که میتوانید آنها را به صورت جداگانه دریافت کرده و مورد استفاده قرار دهید، به سیستم هایی از جمله اکیسمت، Constant contact، گوگل آنالیتیکز، پی پال، reCAPTCHA، RSEvents! Pro, RSMail, میل چیمپ، GetResponse, Verticalresponse, توییلیو و … نیز متصل شده و شما را از امکانات این سرویس ها بهره مند سازد.

امتیاز: 4.6/5 از 19 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!