همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Reviewstic برای ووکامرس

اگر فروشگاه جدیدتان را بر پایه ووکامرس راه اندازی کرده اید اما ترافیک اینترنتی یا بازخورد مشتری زیادی ندارید، بنابراین علیرغم تلاش ها، فروشگاه شما غیرفعال به نظر می رسد. اگر چنین است، ممکن است به یک افزونه تولید کننده نقد و بررسی نیاز داشته باشید که به شما امکان دهد نظرات مجازی برای فروشگاه‌ خود ایجاد کنید. افزونه Reviewstic برای رفع این نگرانی طراحی شده است.

این افزونه بسیار بیشتر از یک افزونه نقد و بررسی انبوه است که به مشتریان شما امکان می دهد تا با ویژگی بررسی های آماده سریعتر و آسان تر نظرات خود را ارسال کنند. به آنها پیشنهادهای مفیدی برای استفاده از کلمات مناسب در حین ارائه نقد می دهد. شما میتوانید به مشتری اطلاع دهید که چقدر از بازخورد مثبت آنها قدردانی می کنید. بر اساس آنچه در نظر گفته شده است، سعی کنید از این به عنوان فرصتی برای تعامل نظر دهنده با ویژگی پاسخ خودکار استفاده کنید، بنابراین، با این افزونه ریویو استیک، می توانید فروشگاه خود را زنده جلوه داده و باعث پیشرفت آن شوید.

این افزونه به شما کمک میکند تا نظرات مجازی را در فروشگاه ووکامرس خود اضافه کنید. راه اندازی آن ساده است و دارای یک داشبورد تعاملی است که بدون هیچ مشکلی با هر فروشگاه WooCommerce کار می کند. هر یک از ویژگی های این پلاگین قابل ویرایش و شخصی سازی است.

دانلود افزونه Reviewstic برای ووکامرس
ریویوستیک ریویوزتیک افزونه اضافه کردن گروهی نقد و بررسی و امتیازات ووکامرس Canned reviews and ratings plugin for WooCommerce

امتیاز: 4.5/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!