همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Restrict Content Pro برای وردپرس

افزونه Restrict Content Pro انعطاف‌پذیرترین و آسان‌ترین افزونه محدودیت محتوا در وردپرس است. این افزونه پر از هوک ها و فیلترهایی است که نیازهای عضویت منحصربه‌فرد شما به سرعت و بدون برخورد به موارد پیچیده برآورده میسازد.

بااستفاده از رستریکت کانتنت پرو میتوانید محتویات انحصاری سایت خود را قفل کنید و به یک سیستم در آمد با ارزش و یک راه حل تجارت الکترونیک سبک وزن دسترسی داشته باشید که به شما قدرت ایجاد وب سایت عضویت  را اعطا میکند.

با بهره گیری از این افزونه میتوانید بسته های اشتراک نامحدود با سطوح عضویت ایجاد کنید. به راحتی می توانید اشتراک های رایگان، آزمایشی و ویزه ایجاد کنید. نمایش پیش نمایش محتوا با پیشنهاد عضویت برای مشاهده محتوا و پشتیبانی از بلوک ادیتور وردپرس از دیگر امکانات این افزونه است.

شما میتوانید تعداد نامحدودی از تخفیف ها و کدهای کوپن را بر اساس درصد یا نرخ ثابت ایجاد کنید و میتوانید دسترسی کاربران را محدود کنید تا به راحتی دسترسی به محتوای به روز شده منظم مانند وبلاگ یا پادکست یا اخبار و داستان های خاص را به فروش برسانید. همچنین می توانید محتوا را بر اساس سطح عضویت، سطح دسترسی، نقش کاربر وردپرس و موارد دیگر محدود نمایید.

پیش نمایش ترجمه فارسی افزونه Restrict Content Pro

دانلود افزونه Restrict Content Pro برای وردپرس
افزونه محدود کردن محتوای سایت وردپرسی برای کاربران

امتیاز: 4.9/5 از 16 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

پس از دانلود پکیج ترجمه، فایل rcp-fa_IR.mo را استخراج کرده و در فولدر restrict-content-pro/languages در محل نصب افزونه بارگذاری کنید تا جایگزین فایل موجود شود.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!