همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Rankie برای وردپرس

رنکی / rankie یک افزونه ردیاب و دنبال کننده رتبه جهت مشاهده و دنبال کردن رتبه سایت شما در موتورجستجوی گوگل است. در واقع شما میتوانید با استفاده از این محصول در هر موقعیتی رتبه کلمات کلیدی خود را از نزدیک مشاهده کرده و مورد بررسی قرار دهید.

این افزونه به عنوان ردیاب رنک سایت در گوگل، موقعیت رتبه کلمات کلیدی را به صورت روزانه به روز کرده و گزارش های قدرتمندی درباره رتبه گوگل، جایگاه شما در صفحه اصلی موتور جستجو، گزارش های ماهیانه در مورد تغییرات رتبه کلمات کلیدی به شما اطلاع خواهد داد. امکان دیگر بسیار مهمی که می توان از آن نام برد جستجوی کلمات کلیدی مرتبط و ترند ها است این افزونه میتواند به آسانی این نیاز شما را نیز پاسخگو باشد.

رنکی همچنین یک ابزار تحقیقاتی قدرتمند است چرا که لیستی از کلمات کلیدی با ارزش ایجاد می کند که مردم در گوگل قبلاً جهت جستجو از آن استفاده کرده اند و به این صورت شما قادر هستید که به بهترین شکل با بازار هدفتان ارتباط برقرار کرده و از پتانسیل مخاطبین خود کسب سود بیشتری نمایید.

امتیاز: 5.0/5 از 1 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!