همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه QuanticaLabs Cost Calculator for WordPress

افزونه Cost Calculator یک فرم ساز بصری برای وردپرس برای ایجاد فرم های نقل قول یا محاسبه قیمت است. با استفاده از این محصول میتوانید به راحتی فرم های تخمین قیمت ایجاد کنید تا به مشتری خود از هزینه پروژه یا هزینه خدمات خود ایده بدهید. این افزونه فرم ساز بصری خود را در اختیار شما قرار می دهد، اما می توانید از یکپارچگی کامل با WPBakery Page Builder نیز بهره مند شوید. ماشین حساب های فرم را در کمترین زمان ایجاد کنید.

این محصول طراحی شده برای : هر وب سایتی با ساختار قیمت روی محصول برای ایجاد فرم مظنه، ماشین حساب هزینه پروژه یا ماشین حساب هزینه خدمات. برای ساخت فرم تماس یا فرم سفارش با یا بدون قسمت تخمین. برای ماشین حساب قیمت، فرم های برآورد هزینه. برای ایجاد فرم پیکربندی محصول یا خدمات با یا بدون مظنه. برای مقایسه هزینه و ارائه مقادیر محاسبه شده.

دانلود افزونه QuanticaLabs Cost Calculator for WordPress
کاست کالکیولیتور برای وردپرس افزونه محاسبه و براورد قیمت و هزینه و ساخت پیش فاکتور برآورد قیمت برای مشتریان سازگار با WPBakery Page Builder و یا امکان استفاده به صورت مستقل

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!