همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Progress Map برای وردپرس

افزونه Progress Map مناسب وبسایت هایی است که خدماتی بر مبنای موقعیت و لوکیشن به کاربران خود ارائه میدهند. مثلا اگر وبسایتتان موقعیت و فهرست انواع هتل، رستوران، شعبات ارائه دهنده سرویس های سایت و یا هر نوع فهرست وابسته به مکان دیگری را در اختیار کاربران قرار میدهد، افزونه پروگرس مپ میتواند به شما کمک کند که این مکان ها را بر روی نقشه گوگل به کاربران خود نشان دهید.

افزونه پروگرس مپ موقعیت های تعیین شده را با استفاده از مارکر یا نشانگر ها و همچنین یک چرخ و فلک / گردونه تصاویر با اطلاعات لازم به نمایش گذاشته و یافتن محل دلخواه را برای کاربران شما آسان تر خواهد کرد. اضافه کردن لوکیشن ها به نقشه پراگرس مپ آسان بوده و به راحتی از طریق مختصات محل مورد نظر قابل انجام خواهد بود. در پایان بد نیست به این نکته اشاره کنیم که کلیه تنظیمات این افزونه از طریق پنل مدیریتی کامل آن از طرف مدیر سایت قابل کنترل خواهد بود.

امتیاز: 4.8/5 از 16 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!