همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Piotnet Forms Pro برای وردپرس

اگر به دنبال یک فرم ساز پیشرفته، قدرتمند و سبک برای وردپرس هستید که تمام نیازهای مرتبط با فرم های شما را بدون هدر دادن هزینه برآورده کند. افزونه Piotnet Forms Pro آنقدر کاربردی است که نباید به چیزی جز بهره گیری از فرم ساز Piotnet برای خود فکر کنید حال چه برای استفاده تجاری یا شخصی.

پیوتنت فرمز پرو توسط شرکت توسعه وب Piotnet، یک برند فرعی از شرکت سهامی Gama Tai An از ویتنام، توسعه داده شده و نگهداری می شود.

این یک محصول نسبتا جدید در مقایسه با سایر جایگزین های محبوب در بازار است. در سپتامبر 2020 راه اندازی شد، با این حال، به اندازه کافی بالغ است تا برای هر یک از پروژه های جدی وردپرس شما استفاده شود.

همچنین، شرکت پیوتنت در حال حاضر چندین محصول کاربردی و معتبر را در کارنامه خود دارد:

یکی از آن‌ها PAFE است که با نام «Piotnet Addons for Elementor» نیز شناخته می‌شود که یک افزونه افزودنی اختصاصی برای Elementor Page Builder است و در میان کاربران Elementor بسیار محبوب است.

محصول دیگر PiotnetGrid است که اخیراً راه اندازی شده است و یکی از مقرون به صرفه ترین و در عین حال قدرتمندترین Facet Builder های وردپرس است.

دانلود افزونه Piotnet Forms Pro برای وردپرس
پیوتنت فرمز افزونه فرم ساز حرفه ای وردپرس با امکان سفارشی سازی گسترده و سازگاری با انواع صفحه سازهای وردپرس

امتیاز: 4.7/5 از 51 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!